سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشار دوست: مقابل روسیه باید آنالیز دقیقی داشته باشیم

دبیر فدراسیون والیبال گفت: بازی مقابل روسیه بسیار سخت و سطح بالا است.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملی پوشان این نکته را باید در برابر روسیه در نظر داشته باشد که با سرویس‌های موجی و پرشی می توانند خوب آن‌ها را تحت فشار قراردهند.

وی افزود: ما تاکنون چندین بار مقابل روسیه بازی کردیم و ازآن ها شناخت کافی داریم ملی پوشان کشورمان با توجه به نوع عملکردشان و بازی قبل از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند و می توانند قوی‌تر از روزهای گذشته وحتی لیگ جهانی مقبل روسیه ظاهر شوند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: توانایی والیبال روسیه را نمی توان کتمان کرد علیرغم قد بلند آن‌ها شاید به نظر برسد که کم تحرک هستند ولی در واقع والیبال سریع کار می کنند و پشت خط زن و سرعتی زند بسیار حرفه‌ای دارند.

افشاردوست افزود: در خصوصی شرایط تیم ملی ایران گفت با توجه به شناختی که از روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس ملی پوشان ایران داریم آن‌ها می توانند مقابل روسیه به خوبی ظاهرشوند.

وی یادآورشد: در حال حاضر تمام دنیا به قدرت والیبال ایران پی بردند بنابراین شاید از ابتدای بازی به لحاظ فنی و تاکتیکی به آنالیز دقیق‌تر نیاز داشته باشند.

وی درخصوص پیش بینی بازی فردا گفت: در بازی‌های تیمی که توپ حکم فرماست نمی‌توان نتیجه خاصی را پیش‌بینی کرد بازیکنان ما اگر خودشان باشند می توانند شرایط را به سمت امتیاز آوری بیشتر هدایت کنند روسیه قدرتمند است اما نقاط ضعفی هم دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، روسیه ، توانایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.