سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پایان دیدار "هیئت ایرانی" با "اشتون"/ از سرگیری مذاکرات میان اشتون و ظریف ساعت 17 به وقت تهران/ یک منبع آگاه: بحث‌های خوبی داشتیم و وارد جزئیات شدیم، سه‌شنبه؛ نشست خبری جبهه پیروان خط امام و رهبری/ انتخاب دبیرکل جدید پس از چهلم مرحوم عسگراولادی، آیا طلسم حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت می‌شکند؟ و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


پایان دیدار "هیئت ایرانی" با "اشتون"/ از سرگیری مذاکرات میان اشتون و ظریف ساعت 17 به وقت تهران/ یک منبع آگاه: بحث‌های خوبی داشتیم و وارد جزئیات شدیم


دور سوم مذاکرات ایران و گروه 5+1 پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به صورت رسمی از روز چهارشنبه 29 آبانماه در شهر ژنو سوئیس آغاز شده است.

سه‌شنبه؛ نشست خبری جبهه پیروان خط امام و رهبری/ انتخاب دبیرکل جدید پس از چهلم مرحوم عسگراولادی
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام این خبر که سه‌شنبه آینده نشستی خبری با حضور خبرنگاران در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار می‌شود، گفت: پس از چهلم دبیرکل فقید جبهه، تصمیم نهایی برای جانشینی وی اتخاذ می‌شود.

آیا طلسم حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت می‌شکند؟

صندلی شهردار تهران در جلسات هیئت دولت، سال‌ها است خاک می‌خورد، این موضوع از زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی آغاز شده و در دوران احمدی‌نژاد ادامه پیدا کرد. حالا باید دید آیا رئیس دولت یازدهم هم این رویه را ادامه می‌دهد و یا جواز ورود به جلسات دولت را به شهردار تهران می‌دهد.

پایان دیدار هیئت ایرانی و اشتون
دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پایان یافت.

ادعای بی‌بی‌سی: لاوروف جمعه به ژنو می‌رود
بی بی سی در خبری مدعی شد وزیر خارجه روسیه روز جمعه به ژنو می‌رود.

ادعای مضحک نتانیاهو در سفر دوم به روسیه
نخست وزير رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در دومين روز سفر خود به روسيه گفت: اجازه نمي‌دهم ايران به سلاح هسته‌ای دست يابد.

بسیج امتداد جریان عاشوراست
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بسیج امتداد جریان عاشوراست و تقارن هفته بسیج با ماه محرم و ایام حماسه بزرگ زینب کبری سلام‌الله علیها یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان مخلصی است که در طول هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به مولایشان حسین بن علی(ع) و پیروی از اصحاب با وفای ایشان عاشورایی دیگر رقم زدند.

شرمن و ریباکوف دیدار کردند

معاون وزیر خارجه روسیه با نماینده آمریکا در1+5 دیدار کردند.

هر آنچه در دور سوم مذاکرات ژنو می‌گذرد/ از ظرافت کاری تا سرسخت بودن ظریف
دور سوم مذاکرات ایران و گروه 5+1 پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به صورت رسمی از روز چهارشنبه 29 آبانماه در شهر ژنو سوئیس آغاز شده است.

مان: هر توافقی با ایران اتفاق خوبی است
سخنگوی کاترين اشتون در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری يورونيوز گفت: هر توافقی با ايران اتفاقی خوب خواهد بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.