سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

دومین نیروگاه حرارتی بخش خصوصی استان کرمانشاه بزودی راه اندازی می شود

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: تا چند روز آینده عملیات اجرایی احداث دومین نیروگاه حرارتی برق بخش خصوصی استان کرمانشاه در شهرستان گیلانغرب آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جبار فرامرزی گفت: این نیروگاه با قابلیت تولید همزمان برق و حرارت در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در محدوده شهرک صنعتی گیلانغرب و در مجاورت پست 63 کیلوولت این شهرستان احداث می شود.

وی افزود: این نیروگاه در زمان راه اندازی در فاز نخست 3/8 مگاوات ساعت برق را به شبکه سراسری کشور انتقال می دهد ضمن اینکه بدلیل داشتن قابلیت برای اتصال به شبکه برق عراق، این امکان را دارد تا بخشی از برق تولیدی را به این کشور منتقل کند.

فرامرزی، اعتبار اجرای این طرح را 195 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 171 میلیارد ریال آن تسهیلات دولتی است و مابقی توسط بخش خصوصی تامین می شود و در فاز نخست برای 20 نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: شرکت امید غرب کیا مجری پروژه و شرکت توزیع برق و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز دستگاه ناظر بر اجرای این طرح هستند که مدت پیمان اجرای آن 24 ماه است ولی پیمانکار گفته در مدت 12 ماه پروژه را تکمیل خواهد کرد.
مهمترین مزایای این نیروگاه را نداشتن هر نوع آلایندگی زیست محیطی، راندمان بالای توزیع برق و رفع خاموشی های شبکه برق در منطقه اعلام کرد./

برچسب ها: کرمانشاه ، دومین ، خصوص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.