سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مریم طوسی:

هدف اصلی‌ام مسابقات آسیایی است/ هنوز از مربی خارجی خبری نیست

بانوی ملی پوش دو ومیدانی گفت: هدف اصلی من حضور پرقدرت در مسابقات‌ آسیایی سال آینده که امیدوارم با توجه به امکانات حرفی برای گفتن داشته باشم.

مریم طوسی، بانوی ملی پوش دو و میدانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب گفت: مسئولان فدراسیون بنا به گفته خودشان به دنبال مربی خارجی هستند، اما هنوز از حضور مربی خارجی خبری نیست، من فردی را به عنوان مربی به فدراسیون معرفی نکرده‌ام ولی ترجیح می دهم فردی که در مواد سرعت تخصص داشته باشد، هدایت من را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد:قرارداد مربی روس من، تاتیانا الکسی، سال گذشته به پایان رسید وبه دلیل مسائل مالی قراردادش با فدراسیون تمدیدنشد، تخصص وی 400 متر با مانع بود واز این لحاظ برای من مطلوب نبود، چرا که هدف اصلی من کسب مدال در ماده 200 متر آسیا است و امیدوارم در این راستا امکانات به نحوی برای ما فراهم شود تا در رقابت‌های آسیایی 2014 حرفی برای گفتن داشته باشم.

طولی یادآور شد: مسابقات داخل سالن آسیا اواخز بهمن ماه به میزبانی چین برگزار می شود ومن در حال حاضر تمرینات تیم را در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران تحت نظر عبدالصادق گرگانی دنبال می‌کنم.

ملی‌پوش دو ومیدانی در پایان عنوان کرد: در مسابقات آسیایی 2010 گوانگجو هدف اصلی‌ام رسیدن به فینال مواد سرعت بود که به آن دست یافتم و برای نخستین بار به رتبه 6 رسیدم، اما این بار برای ایستادن بر روی سکو تمرین می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: طوسی ، دو و میدانی ، مربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.