سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار تولید روی ریل آرامش/ تولیدکنندگان همچنان تاوان می‌دهند

رئیس هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران گفت: تشکل‌ها و مسئولان مربوطه باید در جلسه‌ای با بررسی وضعیت نهاده‌ها و تولید در مورد قیمت مرغ به توافق واحدی دست یابند.

محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه میزان عرضه زیاد مرغ نشان‌دهنده اوضاع مساعد تولید است افزود: در حال حاضر تنها تولیدکنندگان در حال زیان دهی هستند.  
وی با بیان اینکه مشکل مرغداران کمبود نهاده نیست اضافه کرد: قیمت بالای نهاده‌های دامی مشکل اصلی تولیدکنندگان است.  
یوسفی با اشاره به اینکه با حذف ارز مرجع و جایگزینی ارز ۲ هزار و ۴۷۷ مشکل نهاده‌ها دیگر حل‌شدنی نیست ادامه داد: با توجه به اینکه تغییر مجدد قیمت نهاده‌ها امری امکان ناپذیر است باید برای جلوگیری از زیان تولیدکنندگان، قیمت مرغ نسبت به بهای نهاده‌ها و هماهنگ با آن افزایش یابد.  
وی خاطرنشان ساخت: حدود یک ماه پیش سازمان حمایت برای مرغ قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تعومان را تعیین کرد که این قیمت مورد اعتراض تولیدکنندگان و وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت.  
یوسفی با بیان اینکه در حال حاضر نیز همین قیمت مبنای خرید شرکت پشتیبانی امور دام است افزود: باید مسئولان مربوطه و تشکل‌ها در جلسه‌ای با بررسی تمامی شرایط در مورد قیمت مرغ به توافق واحدی دست پیدا کنند.  
به گفته وی در حال حاضر قیمت هر کیلو سویا و ذرت به شرح ذیر است: سویا تحویل بنادر یک هزار و ۹۵۰تومان، سویا تحویل شرکت پشتیبانی امور دام یک هزار و ۸۰۰ تومان، ذرت تحول بنادر یک هزار و ۵۰ تومان، ذرت تحویل شرکت پشتیبانی امور دام ۹۵۰ تومان.  
انتهای پیام/

برچسب ها: قطار ، تولید ، آرامش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.