سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تقویت روابط تجاری و اقتصادی استان اردبیل با ارزروم ترکیه

استاندار اردبيل بر تقويت و گسترش روابط تجاري و اقتصادي استان اردبيل با ارزروم تركيه تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل ؛ مجید خدابخش با اشاره به اين كه استان اردبيل در بخش هاي كشاورزي و گردشگري داراي قابليت هاي فراواني است و اين ظرفيت را در ايجاد اشتغال پايدار و افزايش توان توليد ضروري دانست و گفت : استفاده بهينه و توجه ويژه به اين قابليت ها موتور توسعه استان را در بخش هاي ياد شده به حركت در مي آورد و سبب رشد و توسعه و اجراي طرح هاي بزرگ و مهم كشاورزي و گردشگري در استان مي شود.

مجيد خدابخش بر تقويت و گسترش روابط تجاري و اقتصادي استان اردبيل با ارزروم تركيه تاكيد كرد و گفت: استان اردبيل و هم ارزروم تركيه داراي ظرفيت هاي خوبي براي تجارت و توليد است و مي تواند زمينه تعاملات گسترده بين استان اردبيل و ارزروم تركيه را فراهم كند.

وي قرابت فرهنگي اين استان با ارزروم تركيه را قابل توجه دانست و اظهار داشت : وجود اشتراكات بسيار بين طرفين ، زمينه مناسبي براي گسترش بيش تر همكاري هاي دوجانبه است كه بايستي به نحو مطلوب از اين ظرفيت ها در راستاي رونق و افزايش مبادلات اقتصادي استفاده شود.
استاندار اردبيل به ارتباطات بسيار خوب طرفين در زمينه روابط اقتصادي ،‌ صنعتي و گردشگري اشاره كرد و افزود : استان اردبيل به عنوان نقطه اثرگذار در منطقه مي تواند شريك تجاري مناسبي براي استان ارزروم تركيه محسوب شود كه بايد از ظرفيت ها و قابليت هاي موجود بيش از پيش استفاده شود.
خدابخش خاطرنشان كرد : ما معتقديم با وجود قابليت ها و توانايي هاي بالاي دو طرف بايد سطح تعاملات و تبادلات در زمينه هاي مختلف اقتصادي ارتقا يابد تا شاهد رشد و توسعه هر دو استان باشيم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تقویط ، روابط ، تجاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.