سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه صنایع هوایی فضایی ایران؛

"درآمد" ۳۰ میلیارد تومانی از نمایشگاه سال گذشته

در نمایشگاه سال گذشته که در تهران برگزار شد حدود ۳۰ میلیارد تومان معامله و خرید و فروش دستاوردهای داخلی را تخمین زده‌ایم.

ایرج ابراهیمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی فضایی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه صنایع هوایی فضایی ایران که سال گذشته برگزار شد، برای اولین بار اطلاعات دقیقی را از میزان مبادلات خود اعلام کرد به طوریکه در تهران میزان معامله ۳۰ میلیارد و در نمایشگاه کیش به دلیل بین المللی و جهانی بودن حدود ۴۰۰ میلیارد تومان معامله داشته‌ایم. 

وی افزود: در حوزه هواپیما‌های سرنشین‌دار و خصوصی دریافت مجوز پرواز با موانع بیشماری مواجه می‌شویم که در صورت حل شدن این موانع ما می‌توانیم شاهد افزایش تقاضا و فروش در این دستاورد‌ها باشیم و در نمایشگاه سال ۹۳ که در کیش برگزار می‌شود برای اولین بار ایران حرکت‌های نمایشی خواهد داشت. 

وی عنوان کرد: ما پیش بینی کرده‌ایم که در نمایشگاه کیش که در پاییز ۹۳ برگزار خواهد شد ۱۰۰ شرکت ایرانی معتبر حضور خواهند یافت. 

ابراهیمی گفت: مدیریت تکنولوژی ضعیف می‌تواند ضربه‌ای اساسی به توانمندی‌های ایرانیان بزند به طوریکه بسیاری از دانشمندان ایرانی یا از ایران خارج می‌شوند و یا اینکه در شغل‌های جزئی مشغول به فعالیت می‌شوند. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.