سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش:

پيروزي‌هاي تيم ملي حاصل تلاش مربيان ليگ است / ديدار اروگوئه و اردن زنگ خطري براي فوتبال آسيا

سر‌مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما توانستیم پس از این‌که یک هفته مانده به اتمام بازی‌های مقدماتی آسیا به جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنیم که این پیروزی‌ها حاصل مربیان لیگ و دست اندرکاران آن است.

کارلوس کی‌روش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما به عنوان تیم اول در گروه خود به جام ملت‌های آسیا صعود کردیم و بازی‌های خوبی را نیز انجام دادیم و توانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم اما نباید فراموش کنیم که ما چندی بعد باید به مصاف کویت برویم و تمرکز خود را نیز برای جام جهانی حفظ کنیم و فکر می‌کنم که این پیروزی‌ها حاصل کمک تمام مربیان لیگ و دست اندرکاران باشگاه هاست.

وی تصریح کرد: بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و نگرش آنها نسبت به بازی‌ها خیلی خوب بوده و همان‌طور که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی گفته بودم بردهای ما در جام آسیا می‌تواند به تمرکز لازم ما برای دیدار‌های سخت کمک کند و بازیکنان اکنون به این نتیجه رسیده اند که در مقابل هر تیمی می توانند بازی کنند و برای آنها فرقی نمی کند که حریفشان چه تیمی است.



وی افزود: بازیکنان ما آمادگی کاملی دارند و با صد در صد توان خود به میدان میروند اما ما باید سعی کنیم تا با لحاظ کردن تمامی قوانین و منافع باشگاه‌های کشور راه حلی را پیدا کنیم تا در آسیا به موفقیت های چشمگیری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ایران ادامه داد: به اعتقاد من این پیروزی‌ها موجب نمی‌شود که ما نگران بازی های جام جهانی نباشیم همان‌طور که شاهد بوده‌اید دیدارهای اروگوئه و اردن یک بیدارباش برای فوتبال آسیا است زیرا ما اکنون در جایی قرار داریم که سطح بین المللی فوتبال بسیار بالاست اما ما مسیر صحیحی را برای تحقق اهدافمان طی می‌کنیم ولی می دانیم که در این مسیر کار طاقت فرسایی است.

کی‌روش در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران را برای جام جهانی باید آماده کنیم و من آن قدر به بازیکنان خود اطمینان دارم که می‌توانم در این تورنمنت نیز موفق باشم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کی روش ، فوتبال ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.