سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

صهیونیست ها بدنبال بر هم زدن جو آرام خاورمیانه هستند

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در بیروت گفت: صهیونیست ها می خواهند از طریق ترور و اقدامات جنایتکارانه، جو آرام منطقه خاورمیانه را بر هم بزنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی با محکوم کردن انفجارهای تروریستی اخیر در مقابل سفارت کشورمان در بیروت که منجر به شهادت بسیاری از مردم شد، این حادثه را به مردم، خانواده های داغدار و مسلمانان جهان تسلیت گفت.

وی افزود: این اقدامات تروریستی در کشورهایی انجام می شود که حاضر به پذیرش ذلت و خواری در مقابل رژیم ملعون صهیونیستی نیستند و نمی خواهند سر تعظیم مقابل آنان فرود آورند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه تروریستی مقابل سفارت ایران اسلامی در بیروت یکی از دسیسه ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی برای لطمه زدن به اعتبار کشورمان است، تاکید کرد: کینه و دشمنی شیطانی این رژیم با ملت ایران اسلامی دیگر برای همه آشکار شده است.

وی گفت: با این حادثه تروریستی چهره رژیم جعلی اسراییل برای ملت های آزادیخواه جهان آشکار شد تا همه بدانند حامیان تروریست و قتل عام مردم بی دفاع و بی گناه برای رسیدن به مقاصد پلیدشان دست به هر اقدام جنایتکارانه ای می زنند.

امام جمعه قصرشیرین یادآور شد: این رژیم و طرفداران آن برای جان انسان ها ارزشی قایل نیستند و فقط بدنبال اهداف خود بوده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آرامش و امنیت منطقه خاورمیانه استفاده می کنند.

وی با اشاره به وضعیت سوریه، لبنان و فلسطین اظهار کرد: مردم لبنان با وجود وقوع این حوادث تروریستی، دست از حمایت ملت مظلوم سوریه بر نمی دارند و از آنان در مقابل تروریست ها حمایت و پشتیبانی می کنند.

ملکی تصریح کرد: صهیونیست ها با اینگونه اقدامات درصدد تضعیف مقاومت لبنان بخصوص حزب الله هستند چون می دانند یکی از قویترین نیروهایی که اسراییل را با این همه ادعای قدرت، شکست داده حزب الله قهرمان است/

برچسب ها: کرمانشاه ، خاورمیانه ، زدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.