سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

محور پونل در شهرستان خلخال مسدود شد

در ادامه بارش شدید برف محور پونل در شهرستان خلخال مسدود شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ معاون فرماندار خلخال دیروز در بازدید از محور خلخال به پونل و خلخال به اسالم اظهار داشت: به لحاظ شدت کولاک و ریزش سنگ در چند منطقه از محور خلخال - پونل و برای حفظ جان مسافران عبوری این محول تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محسن مردی تصریح کرد: در محور خلخال به اسالم نیز کولاک همچنان ادامه دارد و امدادگران جمعیت هلال‌احمر و راهداران مشغول امداد‌رسانی و کمک‌رسانی به مسافران هستند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر محور قدیم خلخال به اسالم باز بوده و هموطنان می‌توانند برای تردد به استان گیلان از این محور استفاده کنند.

مردی همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمازا را در محور خلخال به اسالم به لحاظ وجود گردنه الماس و کولاک شدید در این محور ضروری اعلام کرد و گفت: پلیس راه اردبیل در محور ارتباطی خلخال به اسالم مستقر شده و از رفت و آمد رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند، جلوگیری می‌کند.

معاون فرماندار خلخال در ادامه افزود: هم اکنون بارش برف در شهرستان خلخال به صورت خفیف ادامه دارد و سایر محورهای ارتباطی شهرستان خلخال به شهرستان کوثر و مرکز استان اردبیل باز بوده و در راه‌های روستایی شهرستان خلخال نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، مسدود ، بودن ، محور ، پونل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.