سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

طرح تفضیلی شهرستان در جریان اصلاحات قرار دارد

فرماندارشهرستان پردیس گفت: شورای اسلامی شهر در دور چهارم نسبت به موارد طرح تفضیلی مصوب در شورای قبلی حرف داشتندو فرمانداری در مسیر اصلاح این طرح تاکید بر انجام این کار در چارچوب قانون دارد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد طرح تفضیلی این منطقه گفت:طرح تفضیلی شهرستان پردیس به ویژه منطقه بومهن مراحل پایانی خود را در شورای قبلی طی کرده و در آستانه ابلاغ قرار داشت .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر در دور چهارم نسبت به موارد طرح تفضیلی مصوب در شورای قبلی حرف داشتند تصریح کرد :شورای اسلامی شهر در دور چهارم نسبت به موارد طرح تفضیلی مصوب در شورای قبلی حرف داشتند و اعتقاد داشتند در تنظیم این طرع اعمال نفوذ هایی صورت گرفته است.

فرماندارشهرستان پردیس با تاکید بر اصلاح طرح تفضیلی منطقه در چارچوب قانون اضافه کرد :فرمانداری در مسیر اصلاح طرح تفضیلی تاکید بر انجام این کار در چارچوب قانون دارد تا به مشکلات و کاستی های گذشته در این طرح برخورد نکنیم.

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :فرمانداری به عنوان نماینده دولت در شهرستان پردیس با اعمال نظارت های درست و دقیق ساخت و ساز ها را در این منطقه کنترل می کند ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.