سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فوتبال جوانان ایران و ایتالیا در کوارله

تیم های ملی جوانان ایران و جوانان ایتالیا در ورزشگاه کوراله به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمرین دیروز تیم ملی جوانان در هوای بارانی کوراله برگزار شد و بعدازظهر دیروز بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن بدون توپ ودویدن به دور زمین کمپ همراه بود، یک در مقابل یک را تمرین کردند و سپس تمرین آقا وسط را انجام دادند و پس از این تمرین، به دو دسته تقسیم شدند و تمرینات در فازهای دفاعی و حمله ای زیر نظر کادرفنی انجام شد. علی دوستی مهر، رحیم میراخوری، مهدی مهدوی کیا و فرشاد ماجدی تمرینات را زیر نظر گرفتند و رضا حاج اسبویی هم به صورت اختصاصی با دروازه بانان تمرین کرد. به دلیل هوای بارانی بازیکنان در چمن کمپ تمرین شادابی انجام دادند.

بازیکنان در پایان تمرین بازی دستگرمی انجام دادند.

حسین مرادی سرپرست تیم ملی جوانان درباره بازی دوستانه امروز تیم ملی مقابل تیم ملی جوانان ایتالیا گفت: امروز ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی جوانان ایتالیا می رویم. این بازی یک بازی دوستانه است و قرار است دو تیم طبق قوانین رسمی فیفا بازی کنند و هر تیم بیش از سه تعویض نداشته باشد.

وی ادامه داد: در کوارله برای انجام این بازی به خوبی تبلیغ شده و شهر پر از پوسترهای مربوط به این بازی دوستانه است و به صورت وسیعی پخش شده است و حتی بلیت فروشی هم برای بازی انجام شده است و جریان این بازی قرار است به صورت زنده و مستقیم از شبکه رای اسپورت ایتالیا پخش شود.تمرینات زیر نظر علی دوستی مهر، رحیم میراخوری، رضا حاج اسبویی و فرشاد ماجدی پیگیری می شود و مهدی مهدوی کیا هم علاوه بر کار فنی پا به پای بازیکنان با آنها تمرین می کند و بازیکنان از این جهت روحیه بسیار خوبی دارند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، جوانان ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.