سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل" بيمه" کارآفرين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رتبه‌بندي شرکتهاي "بيمه" نقش مهمي در ارتقاء خدمات بيمه‌اي دارد

بررسي شرکتهاي" بيمه" از نظر توانگري مالي و رتبه‌بندي آنها براساس توانگري نقش مهمي در ارتقاء خدمات بيمه‌اي ارائه شده از سوي شرکتهاي بيمه دارد.

محمود ضرابي مديرعامل بيمه کار‌آفرين در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع رتبه‌بندي شرکتهاي بيمه در رابطه با توانگري مالي تقريبا يک نوع رتبه‌بندي شرکتهاي بيمه محسوب مي‌شود و نقش مهمي در تعيين جايگاه شرکتهاي بيمه و بهبود عملکرد صنعت بيمه دارد.

وي در رابطه با وضعيت فعلي شرکتهاي بيمه عنوان کرد: رتبه‌بندي شرکتهاي بيمه از نظر توانگري مالي با وجود نواقصي که در آيين‌نامه‌ي فعلي آن وجود دارد کار بسيار مناسبي است که از سوي بيمه مرکزي به مرحله اجرا گذاشته شد.

ضرابي ادامه داد: در گذشته اگر کسي مي‌خواست به آمارهاي شرکتهاي بيمه دسترسي پيدا کند فقط مي‌توانست سالي يکبار به آمار بيمه مرکزي مراجعه کند که با تدوين و اجراي آيين‌نامه رتبه‌بندي توانگري مالي شرکتهاي بيمه از اين پس افراد از طريق مراجعه به سايت شرکتهاي بيمه و سايت بيمه مرکزي مي‌توانند اطلاعات مورد نياز خود را در رابطه با ميزان توانگري مالي شرکتهاي بيمه که همان ميزان تعهد پذيري آنهاست دريافت کنند.

مديرعامل شرکت بيمه کارآفرين در خصوص ميزان استقبال شرکتهاي بيمه از اين طرح اظهار داشت: در اين رابطه بحث رتبه‌بندي توانگري مالي شرکتهاي بيمه مورد استقبال برخي از شرکتهاي بيمه به ويژه شرکتهاي بيمه‌اي تازه تاسيس که ميزان تعهد آنها کم است مورد توجه قرار گرفته، اما اين موضوع از سوي شرکتهاي قديمي به علت بالا بودن حجم تعهدات آنها مورد استقبال قرار نگرفته است.

ضرابي در پايان گفت: بحث رتبه‌بندي توانگري مالي شرکتها نقش مهمي در تعيين نهايي رتبه شرکتهاي بيمه از نظر عملکرد در صنعت بيمه دارد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: رتبه بندی ، شرکتهای ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.