سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/بانوی تازه مسلمان شده آلمانی :

نیاز به معرفت، کنار زدن خواسته های نفسانی است

مریم فاضلی (ورونیکا) بانوی تازه مسلمان شده آلمانی گفت: نیاز به معرفت در حقیقت کنار زدن خواسته های نفسانی است و عمق این معرفت به زیبایی در اسلام قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ مریم فاضلی (ورونیکا) در همایش منادیان حجاب در اداره کل تبلیغات اسلامی همدان باور داشتن را مهمترین اصل برای به یقین رسیدن انسان برشمرد و افزود: موضوع معرفت فراتر از هر مبحثی است که بیدار شدن فطرت انسان ها را به دنبال دارد.
وی به اصول گرویدن انسان ها به دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: محبت و مهربانی از جمله این عوامل است که این محبت و ارتباط با اهل بیت(ع) آرامش واقعی و پایدار را برای انسان ها رقم می زند.
بانوی تازه مسلمان شده آلمانی به نحوه پذیرش خود نسبت به دین اسلام اشاره کرد و گفت: پذیرش دین اسلام نیازمند به آمادگی و حضور قلبی داشت که بنده با گذشت زمان به شناخت و معنویت عمیقی رسیدم که در هیچ جای دیگر تجربه نکرده بودم.
وی خاطرنشان کرد: در دین گذشته‌ام آموخته بودم که باید تنها به خودم تکیه کنم و این امر موجب شده بود که سنگینی خود را روی پاهایم حس کنم و به زمین چسبیده شوم اما با اسلام آوردن و گفتن شهادتین روح من الهی شد و پرواز کرد.
ورونیکا در ادامه با انتقاد از کسانی که حجاب را محدودیت می دانند، تصریح کرد: حجاب از کرامت بانوان محافظت می کند، من خودم آرامش درونی را با حجاب به دست آوردم اما متأسفانه در غرب تصویر روشن و درستی نسبت به این موضوع وجود ندارد./س
برچسب ها: بانو ، مسلمان ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.