سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تغییر دولت سبب انعطاف در نگاه به غرب نمی‌شود

سردار دوران دفاع مقدس گفت: این خیال خامی است که با تغییر دولت، نگاه به غرب و خواسته آن‌ها منعطف و نرم‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای شهرستان نیر اظهار کرد: این خیال خامی است که با تغییر دولت، نگاه به غرب و خواسته آن ها منعطف و نرم تر می شود، در حالی که اصول پایدار انقلاب اسلامی، اصولی است که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کرده و همه موظف به تبعیت از آن هستند.

وی گفت: ما خون های بی شمار و جوانان سلحشوری ندادیم که امروز بخواهیم بخاطر برخی تمایلات اقتصادی و خواسته عده ای مزدور صفت داخلی به مطالبات نابجای غرب پاسخ مثبت داده و با آن ها در این مسیر هم قدم شویم.

نوعی اقدم ملت ایران را ملت آب دیده و تربیت یافته در فرهنگ عاشورایی و حسینی توصیف کرد و گفت: امروز ملت ایران با تکیه بر همین آموزه های غنی در برابر تمام زیادی خواهی های غرب ایستاده و در مذاکرات 1+5 نیز شاهد نمایش این صلابت، اقتدار و عظمت واقعی هستیم.

سردار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا به ما آموخته اند که اگر در برابر دشمنان بخواهیم سر فرود آوریم، آن ها تمام هستی ما را به نیستی تبدیل می‌کنند که در این زمینه باید مراقب بود تا اسیر برخی هیجان‌ها و خواسته نامشروع در مذاکرات نشویم.

وی این مذاکرات را در حقیقت راست آزمایی صداقت غربی ها عنوان کرد و افزود: ما بارها و بارها صداقت مان را در این عرصه مبتنی بر رفتار عقلانی و هوشیاری کامل به نمایش گذاشته و به دنیا ثابت کردیم که در مذاکرات هسته ای در صحنه حضوری شفاف و بی ادعا داریم و این غرب است که باید صداقت خود را به نمایش بگذارد.

نوعی اقدم وابستگی غرب را به تفکر صهیونیسم مایه تأسف خواند و گفت: تا زمانی که 1+5 با تفکر صهیونیستی حاضر شود ما نمی توانیم کاری از پیش برده و اهدافمان را نشان دهیم.

وی تصریح کرد: اگر عزت و شرف، امروز نصیب ملت ایران شده همه در سایه شهدای والا مقام است که همه وظیفه داریم این مسیر درخشان را بهتر بشناسیم و در آن ثابت قدم باشیم.

سردار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اگر دشمنان ما بدانند که از راه امام و شهدا برگشته ایم یک روزه کارمان را تمام می کنند و مجال نمی دهند تا حرکتی را انجام دهیم که باید در این مورد مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، انعطاف ، نگاه ، به ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.