سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

پرداخت سه میلیارد ریال کمک هزینه دارو به بیماران سرطانی استان مرکزی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک از پرداخت بیش از سه میلیارد ریال کمک هزینه دارویی در سال جاری به بیماران سرطانی استان خبر داد.

مصطفی دلاور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، گفت: با توجه به قیمت بالای هزینه های درمانی بیماران سرطانی، از ابتدای سال جاری ماهانه به طور متوسط 400 میلیون ریال به آنان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: هرمانه به طور میانگین 270 بیمار سرطانی پرونده دار از این معاونت کمک هزینه دارویی دریافت می کنند که رقم پرداختی آنها بر اساس نوع دارو و هزینه است.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمک هزینه های پرداختی بین 30 تا 70 درصد قیمت داروها است.
دلاوری بیان کرد: پذیرش تعهدات سازمان های بیمه گر به ابتکار دولت تدبیر و امید گام بلندی در برداشتن بار سنگین هزینه های درمانی بیماران سرطانی بود که انتظار می رود اینگونه سیاستها برای بیماران خاص تقویت شود.
وی گفت: پرداخت کمک هزینه های دارویی بیماران سرطانی مقطع کوتاهی در سال جاری با وقفه همراه بود که با رفع مشکل و قول مساعد تامین مستمر منابع مالی آن، دوباره بر قرار شده است.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: براساس برنامه های وزارت بهداشت و درمان، کمک هزینه دارویی به بیماران خاص و سرطانی قرار است با صدور کارت هوشمند برای این بیماران انجام شود./ب
برچسب ها: سرطان ، بیمار ، دارو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.