سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تکذیب قرار گرفتن هوای مشهد در وضعیت هشدار

در پی اعلام برخی از رسانه ها در خصوص قرار گرفتن هوای مشهد در وضعیت هشدار، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی آلودگی هوای مشهد را تکذیب کرد.

حمید صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب: وضعیت آلودگی هوا در مشهد در وضعیت هشدار نمی باشد و میزان آلودگی هوا خیلی پایین تر از حد هشدار است.

صالحی با تکذیب وجود آلودگی در هوای این کلان شهر گفت: بر اساس شاخص PSI میزان آلاینده ها در هوای امروز مشهد عدد 82 است و مرز هشدار عدد 101 است. درصورت قرار گرفتن وضعیت هوا در مرز هشدار، آن را اعلام خواهیم کرد.

همچنین رئیس مرکز بهداشت خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به تاثرات آلودگی هوا بر روی سیستم تنفسی افراد گفت: آلودگی هوا بر روی سیستم های تنفسی تاثیر گذار است و خصوصا افراد، خصوصا کسانی که دچار آسم و تنگی نفس و بیماریهایی قلبی و یا دچار حساسیت های فصلی هستند تاثرگذار است.

دکتر رضا سعیدی با اشاره به وجود آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای صنعتی گفت: افراد مذکور باید با استفاده از ماسک در معابر عمومی تردد کنند و ضمن خودداری از انجام فعالیت های ورزشی در روزهایی که آلودگی هوا زیاد است، از تردد در مکان های پر رفت و آمد و مرکز شهرها بپرهیزند./س

برچسب ها: تکذیب ، آلودگی ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.