سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

شناسایی و دستگیری 350 شکارچی غیرمجاز در مازندران

از سال 90 تاکنون 350 شکارچی غیرمجاز در استان شناسایی و دستگیر شد.

 

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : 231 نفر پرسنل یگان حفاظت برای حفظ و حراست ازمحیط زیست در استان داریم.

مقدس با اشاره به افزایش محیط بانان مسلح،پارسال از 75 به 123 نفر افزود : دوره آموزش تئوری و عملی تیراندازی با سلاح سازمانی برای پرسنل مسلح برگزار شده است.

وی به خرید یک قبضه سلاح بیهوشی ، 50 قبضه اسلحه کلاشینکف و تجهیزات انفرادی اشاره و تصریح کرد : چارت تشکیلاتی محیط بانی از 49 واحد به 86 واحد و ردیف پستی محیط بانی از 231 نفر به 405 نفر افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به ساخت و تجهیز پاسگاه های محیط بانی استان گفت : همچنین محیط بانان استان تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار گرفتند.

مقدس کمبود نیروی اجرایی با توجه به وسعت مناطق تحت مدیریت استان و کمبود اعتبارات جهت وضعیت معیشتی محیط بانان از قبیل حقوق و مزایا را از جمله مشکلات محیط بانان دانست و با اشاره به کمبود امکانات از جمله خودرو ، تجهیزات انفرادی ، موتورسیکلت و قایق موتوری افزود : در این راستا قسمتی از کمبودها با خرید 5 دستگاه قایق موتوری ، 3 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت پارسال مرتفع شد./س

برچسب ها: دستگیری ، شکار ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.