سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ حمایت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان:

از ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته ای فردو

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان دربیانیه ای حمایت خود را از ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته ای فردواعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، دراین بیانیه آمده است: تیم مذاکره کننده ایرانی در حالی راهی ژنو شدکه دوره قبلی مذاکرات ژنو، این حقیقت را به خوبی نشان داد که دولت های 1+5 هنوز بر آن باور قدیمی و باطل خود مانده اند که می توانند با اعمال فشار و نادیده گرفتن حقوق ملت ، مردم ایران را وادار به تسلیم و عقب نشینی کنند .همچنین این موضوع بر همه روشن است مادامی که لابی صهیونیستی بر تصمیمات1+5 سیطره دارد نتیجه مطلوب از این مذاکرات بدست نخواهد آمد .

قطعا تیم مذاکره کننده ایرانی نیز با توجه فرمایش رهبر معظم انقلاب ذره ای از حقوق ملت ایران چه در عرصه فناوری هسته ای و چه در عرصه های دیگر کوتاه نخواهد آمد و در این مسیر همواره حمایت ملت شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه جنبش دانشجویی را همراه خواهد داشت.

زنجیره انسانی فردو در این ایام بیش از هر چیز تداعی کننده همان شعار هیهات منا الذله است و این موضوع را به خوبی نشان می دهد که دانشجویان مسلمان ایرانی با اقتدا به مولایشان حسین بن علی در راه مقاومت و ایستادگی از هیچ چیز واهمه و ترسی ندارد.

دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان با حمایت از نخبگان و دانشجویان مبنی بر ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته ای فردو ،همراه و همصدا با دانشجویان فریاد "فردو قلب ماست" را سر میدهند و در راه عزت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران و حفظ دستاوردهای شهدای این مرز و بوم به ویژه شهدای هسته ای در برابر تهدید ها و وعده های استکبار جهانی با ایستادگی و مقاومت آموخته از مکتب عاشورا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.