سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اختیار تام تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات هسته ای

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فرانسه صلابت تمدن و تاریخ طولانی خود را به اندیشه های صهیونیسم نسپارد چرا که این تیغ برنده و ناجوانمرد است.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: غرب به خوبی می داند که ایران اسلامی محال امر است از مواضع مقتدارانه خود در مذاکرات هسته ای عقب نشینی کند یا در این رویکرد، سستی یا کاهلی داشته باشد و منطق ما، منطق گفت و گو برای حل مشکلات و سوء تفاهم ها است.

وی با تاکید به دور جدید مذاکرات در ژنو گفت: ما به این دوره از مذاکرات نیز به دید خوش بینانه نگاه می کنیم چرا که تیم هسته ای کشورمان با صداقت و شفافیت در پشت میز مذاکرات حاضر شده و با اختیار تام مذاکرات را بر منطق عقل و درایت انجام می دهند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تشریح نتایج مذاکرات گذشته و دست آوردهای آن افزود: در دور قبلی مذاکرات اعضای 1+5 و تمام معاندان انقلاب اسلامی از جمله رژیم صهیونیستی فهمید که ملت ایران ذره ای از خواسته خود عقب نشینی نکرده، بلکه با تکیه بر قدرت رهبری و مردم در صحنه هستیم و باجی به آن ها نمی دهیم.

حقیقت‌پور جبهه ایران اسلامی را در مذاکرات، جبهه حق و منطق، تعامل سازنده توصیف کرده و گفت: خواسته ملت ایران در برابر این صداقت ها، لغو تمام تحریم های ظالمانه ای است که امریکا و غرب یک طرفه آن را اعمال کرده اند.

وی بزرگترین پشتوانه تیم مذاکره کننده را در ژنو حمایت های مردم و دعاهای انقلابیان خالص توصیف کرد و افزود: هرچقدر این مذاکرات تداوم داشته باشد ملت ایران جز منطق حق و عدالت از دایره مذاکرا ت خارج نمی‌شود که این خود از تفکر دینی و ثمره خون شهدای ما بوده و مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 نشانی از اقتدار و صلابت ایرانیان در همه عرصه هاست که بالاخره این صلابت کمر مستکبران را می شکند.

وی تصریح کرد: برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه تحت تأثیر لابی صهیونسیم است که ما به آن ها توصیه می کنیم، عظمت و صلابت تمدن و تاریخ طولانی خود را به اندیشه های صهیونیسم نسپارند چرا که این تیغ برنده و ناجوانمرد استب/.


برچسب ها: اردبیل ، اختیار ، تام ، تیم ، مذاکره ، کننده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.