سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای "خیلی زیاد، خیلی زیاد، خیلی" در برادوی

نمایش "خیلی زیاد، خیلی زیاد، خیلی" اثر مگان کندی در تئاتر "بلک باکس" به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نخستین اجرای جهانی "خیلی زیاد، خیلی زیاد، خیلی"، تولید شرکت "راوند‌اباوت آندرگراند" از امروز، 20 نوامبر(29 آبان ماه)، در تئاتر بلک باکس در مرکز نمایشی "هارولد و میریام اشتاینبرگ" آغاز می‌شود.

این نمایش، که مگان کنددی آن را به نگارش درآورده و شریل کالر کارگردانی آن را برعهده دارد، تا 5 ژانویه 2014 (15 دی ماه) اجرا خواهد داشت.

"خیلی زیاد، خیلی زیاد، خیلی" که فیلیس سامرویل، ربکا هندرسون، جیمز ریبهورن و لوک کربی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، به روایت داستان رُز (سامرویل) می پردازد.

رز پس از مرگ شوهرش، خود را در اتاق خواب حبس می‌کند و دخترش اِما (هندرسون) ناچار است از پشت در بسته از او مراقبت کند. این مسئله ادامه می‌یابد تا اینکه یک کشیش به نزد رُز می‌رود تا او را متقاعد کند به این تنهایی خودخواسته پایان دهد. کشیش در ادامه در می‌یابد، رُز تنها فرد خانواده نیست که برای پنهان کردن احساسات واقعی خود، به دور خویش دیوار می‌کشد.

گفتنی است؛ طراحی صحنه، طراحی لباس، نورپردازی و موسیقی "خیلی زیاد، خیلی زیاد، خیلی" را به ‌ترتیب ویلسون کین، جس گلداشتاین، زک بلان و بروکن کورد بر عهده دارند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.