سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان تهرانی از امروز با سامانه تلفنی 8 ستاره تماس بگیرند

مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران از ارائه آموزشهای لازم به شهروندان متقاضی شهروند الکترونیک در قالب سامانه تلفنی 8 ستاره خبر داد.

ابوالفضل رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به آغاز توزیع بسته های آموزشی طرح شهروند الکترونیک از امروز و نیز معرفی مزایا و امتیازات این طرح در قالب سمینار تلفنی اظهار داشت: شهروندان هر منطقه پس از دریافت پیامک‌ مربوط به برنامه توجیهی تلفنی و طبق برنامه زمانبندی اشاره شده در پیامک، راس ساعت مشخص با دستور العمل‌ های لازم جهت تداوم مراحل ثبت نام و دریافت بسته های آموزشی اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: شهروندان در این مرحله پس از شماره گیری به روش 8، ستاره پس از پایان دستور اپر‌اتور و وارد نمودن کد برنامه مورد نظر از طریق تلفن ثابت عدد 137 و مربع را شماره گیری نمایند.

مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران با اشاره به شماره گیری کد ملی فرد متقاضی پس از مراحل فوق تاکید کرد: شهروندان می بایست تا پایان برنامه توجیهی تلفنی، پیام را به دقت گوش داده و موارد مهم را یاد داشت و مطابق با آن عمل نمایند.

رفیع ادامه داد: پس از دریافت پیام توجیهی و ارسال عدد منطقه محل زندگی یا اشتغال به شماره 300070 از طریق تلفن همراه متقاضی، راهنمایی های لازم در خصوص تاریخ و محل تکمیل ثبت نام طرح و دریافت بسته آموزشی به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان پس از تکمیل فرایند ثبت نام از 186 ساعت آموزش مجازی رایگان در زمینه های زبان انگلیسی، فناوری اطلاعات، آموزشهای شهروندی، خدمات الکترونیک شهری، انگلیسی، مهارت های 7 گانه کامپیوتر، بهداشت و سلامت برخودار می شوند.

عضو شورای راهبردی آموزش شهروندی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: توزیع بسته های آموزشی شهروند الکترونیک ابتدا در 7 منطقه با بیشترین آمار پیش ثبت نام انجام خواهد شد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.