سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور رئيـس سـازمـان بـازرسـي كــل كشـور در اجــلاس بيـن الـمللي مسئـولين مبــارزه بـا فســاد

ناصر سراج رئيس سازمان بازرسي كل كشور در هفتمين اجلاس ساليانه و مجمع عمومي انجمن بين المللي مسئولين مبارزه با فساد (IAACA) که از تاريخ يكم تا سوم آذر (22 تا 24 نوامبر 2013) در كشور پاناما برگزار مي شود حضور يافته و سخنراني مي‌كند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،"ناصر سراج" رئيس سازمان بازرسي كل كشور  با شركت در هفتمين اجلاس ساليانه و مجمع عمومي انجمن بين المللي مسئولين مبارزه با فساد، با موضوع  حاكميت قانون و مبارزه با فساد-چالش ها و فرصت ها» سخنراني مي‌كند.
 
گفتني است انجمن بين‌المللي مسؤلين مبارزه با فساد به عنوان يك تشكل غيرسياسي و مستقل در سال 2003 تاسيس و سازمان بازرسي كل كشور نيز از ابتداي تشكيل اين انجمن عضو آن بوده و در كليه اجلاس هاي ساليانه ، مجامع عمومي و سمينارهاي انجمن مزبور حضور فعال داشته است.

كمك به مقامات براي مبارزه عليه فساد و تسهيل تبادل اطلاعات و تجربيات ميان اعضاء، توسعه و ترويج معيارهاي پيشگيري از فساد و تقويت، افزايش سرعت و كارايي همكاري‌هاي بين‌المللي درجهت ايجاد ارتباط مستقيم ميان كشورها در امر مبارزه با فساد از جمله اهداف موسسان اين انجمن است كه از طريق برگزاري كنفرانس و اجلاس عمومي سالانه و همچنين سمينارهاي علمي امكان‌پذير مي‌شود.

نهادها و سازمان‌هايي كه به تنظيم قواعد و مقررات پيشگيري از جرايم مرتبط با فساد و سازمان‌هايي كه به انجام اقدامات قبل از رسيدگي و يا تحقيق در زمينه مبارزه با فساد اقدام مي‌کنند در اين انجمن عضويت دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.