سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

دعوت دو قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب های آرام

در حالی که پیش از این 10 قایقران در دو بخش کایاک و کانو به اردوی تیم ملی آب های آرام کشورمان دعوت و در اردو مشغول تمرین بودند، دو قایقران کرمانشاهی نیز امروز به این اردو دعوت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

افشین شعبانی و علی اجاقی دو قایقران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام، فراخوانده شدند.

شعبانی در بخش کایاک و اجاقی هم در بخش کانو حضور دارند و از امروز (29 آبان) باید خود را به مربیان در اردوی تیم ملی معرفی کنند.

دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان ایران از 26 آبان در دریاچه آزادی تهران آغاز و تا 16 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی آب های آرام کشورمان خود را برای حضور موفق در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی آماده می کند.

بابک دربان از تهران و افشین شعبانی از کرمانشاه در بخش کایاک و علی باجلان و کیا اسکندانی از تهران، علی ‏اجاقی از کرمانشاه و محسن سعادتخواه از گیلان افرادی هستند که از امروزبه دومین مرحله اردوی تیم ملی آب های آرام مردان اضافه می ‏شوند.

پیش از این، احمدرضا طالبیان از اصفهان، علیرضا علی محمدی از البرز، حمیدرضا ترکی از بوشهر، سعید فضل اولی و علی ‏آقامیرزایی از گیلان، امین بوداغی و فرزین اسدی از مازندران در بخش کایاک و شاهو ناصری از کردستان، ‏عادل مجللی از گلستان و پژمان دیوسالاری از مازندران در بخش کانو به این مرحله از اردو دعوت شده بودند.‏

ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی کایاک، انوش عباسی و محمود ساویز مربیان کایاک و الیاس ‏اقلیمی سرمربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.‏/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.