سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

روابط عمومی‌ها ظرفیت ناشناخته دستگاه‌های اجرایی هستند

نماینده دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران در استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها ظرفیتی عظیم اما شناخته نشده در عرصه مدیریتی هستند که باید از این توانمندی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سعید نوریان دیروز در نشست با جمعی از دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی‌ها در اردبیل با اعلام اینکه کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌ها بهترین ظرفیت برای نمایش توانمندی‌ها و ارتقای روابط عمومی‌هاست، خواستار مشارکت حضور مؤثر روابط عمومی‌های استان در این کنفرانس شد.

وی برگزاری دهمین دوره کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی را در ایران کاری ارزشمند و قابل تحسین در حوزه شناسایی و معرفی روابط عمومی‌های برتر اعلام کرد و افزود: این کنفرانس بین‌المللی که به همت مؤسسه کارگزار روابط عمومی در روزهای 23 و 24 دی ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، بستر مناسبی است تا با تکریم و تجلیل فعالان در روابط عمومی دستاوردهای جدید این حوزه معرفی شود.

نوریان برقراری ارتباط مؤثر و سازنده بین سیاست‌گذاران در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، مدیران اجرایی، محققان و پژوهشگران، بهره‌برداران و مدیران و کارگزاران روابط عمومی در سطح بین‌الملل را از مهمترین اهداف و رسالت‌های این کنفرانس خواند.

نماینده دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در استان اردبیل، با اشاره به ضرورت برگزاری این‌گونه همایش‌ها تصریح کرد: اهمیت و ضرورت روابط عمومی یکپارچه در تعالی، شکوفایی و بالندگی روابط عمومی در ایران بر کسی پوشیده نیست و به همین خاطر و با توجه به اهمیت آن به عنوان اصلی‌ترین برنامه ایران مدنظر قرار گرفته شده است.

نوریان روابط عمومی یکپارچه و مفاهیم، روابط عمومی یکپارچه و سیاست‌گذاران، روابط عمومی یکپارچه و برنامه‌ریزی ارتباطات یکپارچه، روابط عمومی یکپارچه و تکنولوژی و روابط عمومی یکپارچه، طراحی کمپین و ارزیابی را از محورهای این کنفرانس خواند.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس در دو سطح ملی و بین‌المللی و در بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود، افزود: آثار روابط عمومی‌های برتر و تجلیل از پیشگامان روابط عمومی ایران در حوزه رقابتی در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و روابط عمومی‌های فعال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، روابط ، عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.