سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

سالانه 284 محصول پلی اتیلن در شرکت صنعتی دنا تولید می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالانه به طور متوسط بیش از 284 محصول پلی اتیلن در شرکت صنعتی دنا تولید می شود.


داریوش دیودیده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این شرکت با ظرفیت سالانه85 هزار تن نخستین تولیدکننده لوله های کامپوزیتی آبرسانی و پلی اتیلن تک جداره تا قطر چهار هزار میلیمتر تحت فشار در کشور شناخته شده است.
وی بیان کرد: لوله های پلی اتیلن تک جداره، اتصالات و مخازن پلیمری و انواع مخازن و منهول های استاندارد، مماسی و منهول های ویژه را از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت برشمرد.
دیودیده اظهار کرد: این مجتمع صنعتی با سرمایه ثبت شده 400 میلیارد ریال به عنوان بزرگترین طرح اشتغالزایی کهگیلویه و بویراحمد از سال 85 با مالکیت بخش خصوصی در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج تأسیس شده است.
وی عنوان کرد: محصولات این کارخانه در زمینه های مختلف از جمله تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی، طرح های مختلف عمرانی، کشاورزی، آب و فاضلاب، زهکشی و جمع آوری آب های سطحی و پروژه های دریایی کاربرد دارد.
دیودیده با اشاره به اینکه محصولات این شرکت علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای عراق، ترکیه و افغانستان صادر می شود، گفت: هم اکنون در فاز نخست این کارخانه 486 نفر به طور مستقیم و یک هزار و 360 نفر نیز به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند./ب
برچسب ها: محصول ، پلی ، اتیلن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.