سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور؛

بارش باران در 16 استان/ 6 استان برفی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهو‌ر نا‌جا در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده های کشور در روز چهارشنبه 29 آبان از ترافیک روان در جاده های کشور و بارش باران و برف در اغلب استان ها خبر داد.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از دوربین های نظارت تصویری، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر  جاده‌های کشور از ترافیکی روان و عادی برخوردار هستند و تا کنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان‌های بوشهر کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، خوزستان، یزد، قم، لرستان، مرکزی، فارس، کهکیلو‌یه و بو‌یر احمد در اکثر محورها بارش باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

سرهنگ سلبی ادامه داد: همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی محور تکاب به شاهین د‍‍ژ‌ٍ،اردبیل، محور اسلام به خلخال – گردنه سر‌ئین – گردنه حیران، کردستان، زنجان محور زنجان به بیجا‌ر، ایلام محور پو‌نل به ز‌ندانه، بارش پراکنده برف گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهو‌ر نا‌جا اظهار داشت:مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بارش ، باران ، اصفهان ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
علی ر
۲۰:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
قدر بارش رحمت الهی را بدانیم.
حسین
۱۰:۵۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
خدا رو به خاطر نعمنهای بی انتهایش شکر.خدا حافظ همه رانندگان باشد.