سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"رستاخیز" جشنواره فجر را نور باران می‌کند

"انوش معظمی" بازیگر نقش شمر در "رستاخیز" گفت: "رستاخیز" به عنوان یک پروژه جهانی سی و دومین جشنواره فیلم فجر را نور باران می‌کند.

انوش معظمی، بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  گفت: در فیلیم سینمایی "رستاخیر" نقش شمر را بر عهده دارم و کار با "درویش" فوق‌العاده بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت زیاد کارگردان در هنگام کار و فیلمبرداری برخی از سکانس‌ها در خارج از کشور این پروژه طولانی شد که  البته مجموع این کارها باعث افزایش کیفیت خوب این پروژه شد.

وی عنوان کرد: کار من در این پروژه 15 ماه طول کشید اما به  عنوان یک بازیگر بعد از اتمام کارم علاقه‌مند به تماشای این کار هستم و این انتظار برای  اکران آن مرا کمی اذیت کرده است.

معظمی تصریح کرد: با توجه به ترکیب خوب بازیگران این کار به طور قطع یکی از فیلم‌های قابل ملاحظه جشنواره فیلم فجر امسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به  حضور بازیگران خارجی در این کار، مراحل پس از تولید، کیفیت و روایت قصه از یک زاویه متفاوت از نظر من "رستاخیز" یک پروژه جهانی است زیرا زاوایه نگاه "درویش" به حوادث کربلا ملعوس است به طوری که این واقعه حتی برای تماشاگران غیرمسلمان معرفی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: "درویش " به عنوان یک کارگردان حرفه‌ای به راحتی با بازیگران کار بلد کنار می‌آید.


انتهای پیام/ص

برچسب ها: ی ، ی ، ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.