سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های رادیو فصلی در روزهای آغازین هفته بسیج

"رادیو مهر" در پخش برنامه‌های عصرگاهی در برنامه "کلبه مهر" و "مهمانی پرتقالی" با پخش ویژه برنامه‌هایی به مناسبت آغاز هفته بسیج مهمان مخاطبان خود خواهد بود .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی؛ برنامه "کلبه مهر" که با تهیه کنندگی امیر حسین ثقفی و گویندگی امین قاضی و عباس جمشیدی روزهای پنج شنبه ساعت 14 تا 16 از این شبکه پخش می‌شود این هفته با موضوع خلاقیت به مناسبت  آغاز هفته بسیج  به یکی از ویژگی‌های برجسته  بسیجی‌ها  که با استفاده از خلاقیت‌های ذهنی بحران‌ها و جنگ‌ها را پشت سر گذاشته اند  میپردازد.

همچنین در این برنامه با توجه به روز پایانی هفته کتاب  آثار مرتبط با بسیج  بررسی و گفتگو با نویسندگان بسیجی  برقرار خواهد شد.

برنامه "مهمانی پرتقالی" نیز که روزهای جمعه از این شبکه رادیو یی پخش می‌شود با موضوع روحیه قوی  به ویژگی آدمها با روحیه قوی، نقش روحیه در پیشرفت کار و مبارزه با بیماری سخت می‌پردازد.

هم‌چنین در این برنامه به مناسبت دومین روز از هفته بسج به روحیه بسیجیان که همواره در گرفتاری‌ها و بحران‌ها باعث درایت و سربلندی کشور شده‌اند توجه خاص می‌شود.
برنامه "مهمانی پرتقالی" با تهیه کنندگی ناهید گودرزی ، گویندگی محمد قریب پناه ، بازیگری علیرضا تابان و نویسندگی محمد عکاف ساعت 14 تا 16 در بخش عصر گاهی از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
پخش زنده ها كم است همين
امير حسين كاشفي
۱۱:۱۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
صبح پاييزي شما بخير

جمعه ها صبح برنامه زنده 3 ساعت است پس چرا روز هاي ديگر هفته كه شنونده بيشتري داريد مدت برنامه 2 ساعت است مدت برنامه را زياد كنيد
احمد جلالي
۰۹:۵۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
سلام

در برنامه ريزي فصا اينده حتما مدت پخش برنامه هاي زنده را به 3 ساعت افزايش دهيد چون 2 ساعت خيلي كم است اين نظر اكثر شنونده هاي راديو مهر است تشكر ميكنم
حسن طهالي
۱۶:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
سلام

چرا مدت برنامه زنده را كم كرديد
امين لشكري
۰۹:۲۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
سلام از برنامه محرم تشكر ميكنم كاشي وقت زنده الان مانند روزهاي اول محرم 3 ساعت بود خواهشي كه شنوندههاي راديو مهر دارند اين است كه در فصل بعد حتما حتما افزايش ساعت برنامه صبحگاهي را در برنامه هاتون داشته باشيد و اما مسابقه صبح را اگر از دو گوينده استفاده كنيد براي تنوع خيلي بهتر است
اكرم مرادي
۰۹:۲۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
اقاي مقدسي سلام برنامه هاي زنده راديو فصلي خوب است اما متاسفانه وقت زنده كم است اگر مانند قبل 3 ساعت شود خيلي خوب ميشود