سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 400 مقاله به اولین کنگره ملی فناوری های نوین در امور دامی

اولین کنگره ملی فناوری های نوین در امور دامی با همکاری دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی در محورهای تغذیه، فیزیولوژی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور 29 و 30 آبان ماه در واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار خواهد شد.

مجید طغیانی دبیر علمی کنگره در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت : با توجه به رشد روز افزون پژوهش و نوآوری در صنعت دامپروری کشور و به منظور ارائه دستاوردهای جدید و ایجاد تعامل بین محققین و فعالان این صنعت، گروه علوم دامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، تصمیم به برگزاری اولین کنگره ملی فناوری های نوین در علوم دامی با همکاری دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی در محورهای تغذیه، فیزیولوژی و ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور گرفته است.




مدیرکل پژوهش و فناوری واحد خوراسگان افزود: با بیان اینکه محورهای این کنگره ملی، شامل؛ تغذیه طیور، تغذیه دام، فیزیولوژی دام و طیور، ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور و بیوتکنولوژی در علوم دامی است، اظهار داشت: واحد خوراسگان با برخورداری از رشته های مرتبط با علوم دامی مانند؛ دکتری حرفه ای دامپزشکی، علوم دامی و زیست شناسی جانوری، فعالیتهای علمی و پژوهشی چشمگیری را در این عرصه انجام داده است.

دبیر علمی کنگره ملی فناوریهای نوین در علوم دامی، گفت: در مهلت زمانی ارسال مقالات مجموعاً 400 مقاله به دبیرخانه کنگره واصل شده که از این میان با بررسی اساتید و هیأت داوران 150 مقاله به کنگره راه یافتند و از این تعداد 40 مقاله بصورت سخنرانی و مابقی بصورت پوستر ارائه خواهد شد.

طغیانی افزود: نتایج داوری جهت اطلاع دانشجویان و محققان عزیز بر روی سایت اینترنتی کنگره به نشانی: http://ntas.khuisf.ac.ir  در قسمت رهگیری مقالات درج شده است و پژوهشگران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این سایت مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در حاشیه این کنگره دو روزه، برنامه های متنوعی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده و بویژه با توجه به اینکه این رویداد علمی در شهر زیبا و تاریخی اصفهان اتفاق می افتد، با هماهنگی هتل های اصفهان شرایط و تسهیلات ویژه ای برای شرکت کنندگان در کنفرانس فراهم شده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.