سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

حضور لاریجانی در جلسه امروز کمیسیون شوراها/ حدود اختیارات کمیسیون مشخص می‌شود

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت:جلسه امروز کمیسیون شوراها با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار و مقرر شد تا حدود اختیارات این کمیته مشخص شود.

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت:‌ امروز  اعضای کمیسیون شوراها با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره شرح وظایف و حوزه عمل این کمیسیون تشکیل جلسه دادند.  

وی در ادامه افزود: از آنجایی که برخی از وظایف کمیسیون شوراها با بعضی از کمیسیون‌ها تداخل دارد، رئیس کمیسیون از رئیس مجلس درخواست کرد تاجلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.
 
نایب رئیس کمیسیون شوراها همچنین تصریح کرد:‌ در این جلسه پس از حضور علی لاریجانی پینشهادات کمیسیون به رئیس مجلس ارائه و پس از آن مقرر شد که کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون شوراها، هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به حوزه وظایف کمیسیون شوراها وارد شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: براین اساس، میزان تداخل وظایف کمیسیونها مشخص می‌شود و این کمیته کار خود را از هفته آینده آغاز می‌‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.