سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نماینده قصر شیرین از پاسخ‌های وزیر کشور قانع نشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ وزیر کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی نتوانست نماینده قصر شیرین را در ارتباط با مشکلات حوزه‌ انتخابیه‌ خویش قانع کند.

"سید حسین نقوی‌حسینی" نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور میهمان امروز جلسه کمیسیون بود تا به سوالات "فتح‌الله حسینی" نماینده قصر شیرین پاسخ دهد.  
 
وی با اشاره به اینکه وزیر کشور در ارتباط با عدم توجه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و مرزبانی این استان که مشکلاتی برای جمع کثیری از رانندگان منطقه پرویز خان بوجود آمده بیان کرد: مشکلات منطقه در این جلسه مشکلات ورودی و خروجی‌های کشور بویژه در منطقه مورد اشاره ناشی از عوامل مختلفی است، طولانی شدن رفت و آمد و فرایند ترخیص یکی از مشکلات معابر مذکور بوده و نیازمند اصلاح تصمیم‌گیری و رفع اعمال و اجرا است.  
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: رحمانی فضلی در ادامه به این مسئله که مرزهای پرویزخان جدیدا تاسیس شده و زیرساخت‌های لازم را ندارد و طبیعی است که مشکلات مورد اشاره پیش آید و همچنین روزانه شاهد تردد حدود 600 کامیون در این منطقه هستیم و این در حالی است که ظرفیت آن حدود 250 کامیون است و چون تصمیم‌گیری برای مرزهای رسمی و در سطح ملی انجام می‌شود باید کلیه ضوابط و قوانین ترانزیت رعایت شود، اشاره کرد.  
 
نقوی حسینی با اشاره به اینکه در ادامه رحمانی فضلی به سوال دیگر که فتح‌الله حسینی در رابطه با جایگاه کمیسیون مبارزه با کالا و ارز و ضرورت عمل به مصوبات این کمیسیون، علت عدم رعایت مفاد صورت جلسه کمیسیون توسط نیروی انتظامی شهرستان قصرشیرین چیست، اینگونه پاسخ داد: نیروی انتظامی موظف به اجرای مصوبات در سطح ملی مبارزه با کالا و ارز است و مسئولین محلی در هیچ استانی نمی‌توانند در این زمینه مصوبه‌ای داشته باشند و یا از طرف نیروی انتظامی اجرایی کنند.  
 
نماینده مردم ورامین اظهار داشت: در ادامه این نشست فتح‌الله حسینی همچنین نسبت به مسائل موجود در مرز پرویزخان بویژه مشکلاتی که برای رانندگان و ایرانیان در این منطقه بوجود می‌آید و همچنین برخورد سختگیرانه و تبعیض‌آمیز اعتراض کرد.  
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: فتح‌الله حسینی بعد از پاسخ‌های رحمانی فضلی وزیر کشور قانع نشد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.