سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار دبیر خانه تخصصی ایمنی و پیشگیری از حوادث شهری:

آغاز دومین جشنواره مشکات در منطقه 9

شهردار منطقه 9 تهران از آغاز ثبت نام دومین جشنواره مشکات در سرای محله های سطح محدوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سید علیرضا حسيني با اعلام این خبر  اظهار داشت: هدف از برپایی این این جشنواره الگو سازی برای انجام فعالیت های آموزشی و تفریحی شهروندی، تقویت انگیزه های مشارکت جویی در میان اهالی، معرفی ظرفیت ها و توانایی های علمی و شهروندی محله ها و مهم تر از همه ارتقا سطح آگاهی های ساکنان درباره مهم ترین مسائل و ویژگی های زندگی شهری و اجتماعی است.
 
 وی افزود: برگزاری این جشنواره باعث شده تا شهروندان خود درگیر این مسائل شوند و برای مشکلات محله خود راهکار ارائه دهند و به نوعی با مشارکت شهروندان معضلات و مشکلات موجود در سطح محلات به حداقل برسد.
 
حسيني تصریح کرد: فضای سبز شهری ، سبک زندگی و الگوی مصرف، اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی ، مترو و حمل و نقل عمومی، پسماند و پاکیزگی محله، تاکسی و حمل و نقل عمومی، زیبایی در شهر، ایمنی و پیشگیری از حوادث شهری ، شهر و بحران های طبیعی، فرهنگ ترافیک، محیط زیست شهری و فرهنگ اپارتمان نشینی و حقوق  همسایگی از جمله محورهای 12 گانه جشنواره هستند.
 
وی ادامه داد: برای هر یک از محورها در تهران دبیر خانه تعیین شده و منطقه 9 دبیر خانه تخصصی محور ایمنی و پیشگیری از حوادث شهری است و پس از پایان مهلت شرکت در  جشنواره آثار برتر هر منطقه در حوزه ایمنی توسط کار شناسان ارزیابی می شوند.
 
 شهردار منطقه 9 در خصوص استقرار دبیر خانه تخصصی محور ایمنی و پیشگیری از حوادث شهری نیز گفت: موضوعات این محور شامل روش های تماس با آتش نشانی و اطلاع رسانی صحیح، رعایت اصول اولیه ایمنی در منازل و تشکیل  گروههای  امداد رسان داوطلب در محله می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، منطقه ، آغاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.