سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

با پایبندی به ولایت فقیه آسیب نمی‌بینیم

آیت الله علوی گرگانی بابیان این که باید مراقب تبلیغات سوء دشمن باشیم، گفت: تبلغیات سوء مردم را گمراه کرده و آنها را به تباهی می‌کشاند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حضرت آیت الله علوی گرگانی" امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران ناجا شرکت کننده در طرح بصیرت که در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن اظهارداشت: کج اندیشی و بی بصیرتی و دوری از ولایت موجب شد که بشر در تاریخ حرکتی بکند که عزای حسینی تا قیامت برپا باشد.
 
وی بابیان این که در حادثه عاشورا «یک نفر سئوال نکرد که برای چه باید امام خود را شهید کند؟ افزود: این حرکت اتفاق افتاد، آیا امام حسین حرامی را حلال کرده بود؟ مگر نه این است که باید خلافی صورت بگیرد که قانون جلوی آن را بگیرد، بنده دنیا بودن باعث شد که در حادثه عاشورا کسی سئوال نکند که برای چه امام حسین(ع) را شهید می‌کنند.  
 
آیت الله علوی گرگانی بیان داشت: افرادی که امام حسین (ع)را کشتند نماز و شهادتین را می‌گفتند و «الله اکبر» سرمی‌دادند که نمونه آن را امروز در سوریه مشاهده می‌کنیم.
 
وی بابیان این که باید مراقب تبلیغات سوء باشیم، تصریح کرد: تبلغیات سوء مردم را گمراه کرده و آنها را به تباهی می‌کشاند.
 
معظم له با اشاره به تبلیغات سوء معاویه در شام افزود: در شام خبر ضربه خوردن  امام  علی(ع)، پیچید مردم گفتند مگر می‌شود کسی که اهل نماز نیست در مسجد به شهادت برسد.
 
این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان این که ، امکان دارد کسی که در نظام اسلامی است، حرف نظام  را بزند و علیه نظام نیز قدم بردارد، بیان داشت: ظاهر افراد رانباید معیار تشخیص افراد قرار داد، همان تعبیری که امام حسین(ع) فرمودند مردم بنده دنیا و دین آن ها لعب و آب دهان شده است .
 
آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: قرآن نیز تاکید دارد ، افرادی حق را می‌پوشانند و می‌دانند که خلاف می‌روند ولی باز روی باطل خود اصرار دارند.
 
وی با بیان این که بصیرت تنها برای افراد خاص نیست بلکه بینایی در روش کار است، افزود: بصیرت یعنی برطرف کردن نادانی‌ها و جهل‌ها است که چه کار کنیم ، مردم و مقام معظم رهبری و  ملت از ما راضی باشند.   
 
معظم له  خطاب به حاضرین تصریح کرد: تنها کشوری که متعلق به امام  زمان(عج)  است و دین رسمی آن تشیع و شما خدمت گذار کشور امام زمان(عج) هستید و باید قدر خود را بدانید.
 
این استاد حوزه علمیه گفت: اگر کسی که ولایت را داشته باشد ، تمام ابرقدرت‌ها جمع بشوند نمی‌توانند آسیبی به انقلاب برسانند.
 
 انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.