سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز مستند حقیقت خبر داد

بررسی مشکلات پیش روی آمریکا با حضور کارشناسان اروپایی

بررسی مشکلات پیش روی آمریکا با حضور نخبگان جهان غرب در شبکه یک سیما آغاز شد.

مرتضی شعبانی، مدیر مرکز مستند تحقیقات، با اشاره به هدف و رویکرد برنامه "چالش بزرگ" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "چالش بزرگ" یک مجموعه هفت قسمتی است که به مسائل چالش‌های "آمریکا" در منطقه در غرب آسیا می‌پردازد.
 
وی تصریح کرد: غرب با چالش‌های جدی مواجه بوده و نفت و بخش اعظم انرژی گاز موجود در خلیج فارس برای آنان از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.
 
شعبانی با اشاره به کارشناسان این برنامه گفت: در "چالش بزرگ" ارتباط ما با کارشناسان غربی بوده و همه مشکلات جهان غرب و به خصوص آمریکا را از زبان و دیدگاه آنان خواهیم شنید.
 
مدیر مرکز مستند حقیقت درباره هدف "چالش بزرگ" اظهار داشت: هدف بررسی چالش‌های پیش روی ابر قدرت‌های جهانی بوده که با حضور این کارشناسان شفاف سازی می‌شود.
 
شعبانی تصریح کرد: به دلیل ایجاد نشدن هر گونه ذهنیتی ارتباط ما با نخبگان اروپایی در رستای تحلیل جهان غرب بسیار متفاوت و حقیقی است.
 
وی درخصوص نگاه بین المللی در "چالش بزرگ" گفت: حضور کارشناسان بین المللی باعث می‌شود تا مردم خود قضاوت کنند و تنها نخواهند که متمرکز حرف کارشناسان شوند.
 
گفتنی است؛ "چالش بزرگ" در 7 قسمت در روزهای دوشنبه ساعت 45: 19 روی آنتن می‌رود.
 
شایان ذکر است؛ "سید احسان اصغر زاده" تهیه کننده، "مجید ذوالفقاری" نویسنده و کارگردان، "سید احسان نیکبخت" تدوین، "داود نماینده" گوینده و "مرتضی شعبانی"، مدیر مرکز مستند حقیقت، "چالش بزرگ" هستند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.