سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظفری: ما با اسم تیم‌های بزرگ به مشکل می‌خوریم/ بازی مقابل ایتالیا راحت‌تر از برزیل است

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار از سری مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها امروز مقابل تیم برزیل با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

ایرج مظفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما 2 ست اول دیدار را فقط به نام برزیل باختیم اما ملی‌پوشان  در ست سوم به خود آمده و حریف را شکست دادند. در ست چهارم هم علیرغم بازی خوب و سطح بالای ایران، اما برزیلی‌ها پیروز میدان بودند.

مربی بین‌المللی والیبال کشورمان تصریح کرد: تنها مشکلی که والیبال ایران با برزیل و یا تیم‌های بزرگ در تمامی رده‌های سنی دارد در اسم آنهاست به نوعی نام برزیل برای ملی‌پوشان استرس زاست.



وی در ادامه گفت: در این دیدار از نظر فنی تیم ایران همچنان با مشکل دفاع کنار همراه بود، امیدوارم روزی سعید معروف که یکی از بهترین پاسورهای آسیا و جهان محسوب می‌شود. این مشکل را لمس کرده و بداند که دفاع روی تور هم عامل برد است.

مظفری تصریح کرد: برزیل در دیدار امروز از نظر دریافت اول بسیار عالی و بدون کارکرد، یکسری مهارت‌های فردی ملی پوشان برزیلی هم در رسیدنشان به برد به آن‌ها کمک کرد.



عضو اسبق تیم ملی والیبال در خصوص دومین دیدار تیم ایران از سری مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها مقابل تیم ایتالیا اظهار داشت: به نظرم این بازی راحت تر است چون در لیگ جهانی هم یک بار آن‌ها را در ایتالیا شکست داده بودیم می توان انتظار برد ایتالیا را در دیدار فردا داشت.

مظفری گفت: به طور کلی ما روزی می توانیم شگفتی را در والیبال خلق کنیم که در پوئن 20 به بالا کمتر اشتباه کنیم. البته نباید از کم‌کاری و عدم همکاری ژاپنی‌ها غافل شد آن‌ها شرایط حضور زود هنگام ایران به منظور رسیدن به هماهنگی مناسب را فراهم نکردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، برزیل ، شکست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.