سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

سیاست اصلی دولت تدبیر وامید ثبات اقتصادی در بازار است

استاندار استان مرکزی گفت: دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی در بازار را از سیاستهای اصلی خود می داند که این امر به رشد شاخص های اقتصادی در صنعت نیز کمک شایانی خواهد کرد.

مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک؛ در دیدار با اعضای خانه صنعت و معدن استان مرکزی افزود: صنایع موتور محرکه اقتصاد کشور هستند .
وی نبود نقدینگی و افزایش تعرفه های حمل نقل را از مهمترین مشکلات صنایع استان ذکر کرد و افزود: دولت یازدهم با برنامه ریزی های هوشمندانه راهکارهایی را برای کمک به صنعت کشور به ویژه صنایع مولد در دستور کار خواهد داشت.
مقیمی گفت : استان مرکزی از استانهای پیشتاز در عرصه تولیدات صنعتی در کشور است و با وجود واحد های صنعتی کوچک و بزرگ به عنوان یکی از قطبهای صنعت کشور شناخته می شود.
استاندار مرکزی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده بازدید از واحدهای صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته تا ازنزدیک مشکلات این واحدها با حضور مسوولان مورد بررسی قرار گیرد.
رییس خانه صنعت و معدن استان مرکزی نیز گفت: صنایع استان مرکزی از مشکلات بی شماری رنج می برند که علت آن سوء برنامه های چند سال اخیر است.
توسطی افزود: افرایش ناگهانی قیمت ارز، توقف گشایش های ارزی ال سی ، تحریم های غیر منصفانه و افزایش هزینه های تولید نیز از دیگر عواملی است که صنعت کشور را با رکود جدی مواجه کرد.
وی گفت : با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و برنامه های توسعه محور دولت یازدهم ، صنعتگران بار دیگر امیدی دوباره یافتند تا با رفع مشکلات و چالش های این بخش در عمران و آبادانی کشور سهیم باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سیاست ، دولت ، تدبیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.