سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

رقابت 467 نفر در مسابقات قرآنی مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از رقابت 467 نفر در سی‌وششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مرحله استانی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛حجت‌الاسلام علیزاده صبح امروز در مراسم افتتاحیه سی‌وششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در امامزاده قاسم(ع) ابراهیم فریدونکنار با بیان اینکه دشمن از فاصله گرفتن جوانان از قرآن نهایت استفاده را می‌برد، گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای تضعیف قرآن بین جوانان به‌کار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه بهترین زمان برای ترویج فرهنگ قرآنی در سنین جوانی و نوجوانی است، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گفته حجت‌الاسلام علیزاده : گسترش فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان جامعه را از هجمه‌های فرهنگی و ضد دینی دشمنان مصون نگه می‌دارد.

وی به اهمیت وقف در ایجاد جامعه قرآنی اشاره کرد و گفت: وقف و موقوفات نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی و گرایش جوانان به مباحث قرآنی موثر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ایجاد بسیج همگانی برای ترویج فرهنگ وقف تاکید کرد و افزود: خانواده‌ و رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی و فرهنگ وقف در بین جامعه دارند.

وی به اهداف برگزاری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مازندران اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات با هدف اجرای فرامین رهبری، شناسایی قهرمانان قرآنی و ارتقای سطح فنی قرائت و حفظ قرآن کریم در جامعه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف مازندرانبا اشاره به اینکه سهمیه مازندران برای نام‌نویسی در مسابقات قرآنی تا پایان امسال 62 هزار 500 نفر است،افزود: در هفت ماهگذشته 42 هزار و 82 نفر در مسابقات قرآنی ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام علیزاده از رقابت 467 نفر در سی‌وششمین دوره مسابقات حفظ،قرائت و ترتیل قرآن کریم خبر داد و افزود: 32 داور برتر در حال فعالیت در این دوره از مسابقات در بخش‌های برادارن و خواهران هستند.

برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، کریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.