سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد اعضای شورای شهر به انتصاب غیر قانونی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران

18 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای به انتصاب غیر قانونی سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران اعتراض کردند و خواستار تذکر به شهردار شدند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای نسبت به انتصاب ناصر امانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی از سوی شهردار تهران انتقاد کردند.
 
بر اساس این گزارش در نامه امضا شده توسط 18 نفر از اعضای شورا آمده است طبق حکم شهردار تهران که به تاریخ 20 آبان ماه صادر شده ناصر امانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب شدند و از آنجایی که طبق صراحت ماده 54 قانون شهرداری و اصلاحات مربوطه هرگونه در چارت اداری شهرداری و تاسیس معاونت جدید بایستی ابتدا به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده و سپس مراحل بعدی خود را طی نماید.

بر اساس این گزارش در ادامه این نامه آمده است بدین وسیله درخواست می گردد به شهردار تهران تذکر داده شود جلوی این اقدام غیر قانونی را گرفته و حکم مربوطه را لغو نمایند.

شایان ذکر است از جمله اعضای شورای شهر این نامه را امضا کردند احمد حکیمی پور، عباس شیبانی، اسماعیل دوستی، ولی الله شجاع پور‌یان، محسن سر‌خو، فاطمه دانش ور، تقی پور، پیر‌هادی، هادی ساعی هستند.
انتهای پیام/ 

برچسب ها: اعتراض ، شورا ، معاونت ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.