سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

استقبال منطقه آزاد اروند از ارائه خدمات توريسم درماني

مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از روند فعاليت احداث پروژه بيمارستان جديد صنعت نفت آبادان بازديد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ اسماعيل زماني گفت: اميدوارم با بهره‌برداري از بيمارستان جديد صنعت نفت آبادان و به کارگيري پزشکان متخصص و همچنين با تجهيز اين بيمارستان به تجهيزات مدرن پزشکي ، شاهد کاهش چشمگير مشکلات درماني و بهداشتي منطقه و ارائه خدمات توريسم درماني باشيم.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و با توجه به پيشرفت قابل توجه روند احداث بيمارستان جديد صنعت نفت آبادان افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از پيوستن اين مرکز به محدوده جغرافيايي منطقه آزاد اروند استقبال مي کند.
وي افزود: با ساخت و تجهيز اين بيمارستان گام مهمي در مسير سلامت مردم و انبوه ميهمانان و مسافراني که به اين منطقه سفر مي‌کنند برداشته خواهد شد.
اسماعيل زماني تصريح کرد: تا اتمام مراحل اداري پيوستن بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در محدوده جغرافيايي منطقه آزاد اروند اين مرکز مي تواند با اعطاي مجوز واردات از سوي سازمان منطقه آزاد اروند تجهيزات مورد نياز خود را با تعرفه هاي وارداتي مناطق آزاد وارد نمايد.
رئيس هيئت مديره منطقه آزاد اروند، بهره‌برداري از بيمارستان جديد صنعت نفت آبادان را براي توسعه اين منطقه بسيار حائز اهميت دانست و از تلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در زمينه ارائه خدمات بهداشت و درمان در اين منطقه تقدير کرد.
مجتهدزاده رئيس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با ارائه گزارشي از وضعيت بهداشت و درمان صنعت نفت و نحوه ارائه خدمات و راه اندازي واحدهاي جديد اين مرکز و روند پيشرفت پروژه احداث بيمارستان جديد صنعت نفت آبادان با مدير عامل سازمان گفتگو کرد.
سليماني معاون دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در اين نشست گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان توريسم درماني را در چشم انداز سازماني خود قرار داده و تمام تلاش خود را در اين راستا بکار بسته و اميدواريم بزودي تمامي زمينه ها را در اين جهت محيا کنيم.
وي افزود: وقتي توريسم سلامت و توريسم درماني مطرح مي‌شود مي بايست زمينه هاي سخت افزاري و نرم افزاري آن را محيا کنيم و وضعيت ارائه خدمات VIP را بررسي و افراد مسلط به زبان خارجي را جهت برخورد با توريسم تربيت کنيم.
سليماني تصريح کرد : بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در اين خصوص برنامه هاي اجرايي خود را آغاز کرده است./س

برچسب ها: منطقه ، آزاد ، اروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.