سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اردبیل به طرح جامع آب نیازمند است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: استان اردبیل به یک طرح جامع انتقال و بهره‌برداری صحیح از منابع آب نیازمند است تا از این طریق توسعه متوازن رقم بخورد.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: تلاش و پیگیری‌های فراوانی در حال انجام است تا انتقال آب ارس و قزل‌اوزن به عنوان حق‌آبه این استان انجام شود.

وی گفت: در این زمینه نیازمند تهیه برنامه جامع آب هستیم تا بدون اینکه به وعده و وعید‌ها دل خوش کنیم با اقدامی قاطع بتوانیم با همراهی وزارت نیرو حق‌آبه استان را برای بهره‌برداری در بخش‌های مختلف انتقال دهیم.

افضلی‌فرد حل مشکلات زیست محیطی و همچنین برخی معارضان در عرصه منابع طبیعی را خاطرنشان کرد و ادامه داد: در بحث واگذاری نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل به قرارگاه خاتم‌الانبیا باید اعلام کنیم که در سایه این واگذاری دیگر شاهد انتقال منابع این نیروگاه به بانک‌های استان آذربایجان شرقی نیستیم و در کنار آن نیروی مورد نیاز این نیروگاه از خود استان تامین شده و 3 درصد سهم شهرداری نیز به جیب شهرداری تبریز نمی‌رود.

وی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم تا با همکاری وزارت نیرو برخی از مشکلات و اختلال در روند کاری این نیروگاه را با تدبیر مناسب برطرف کنیم تا منافع این مجموعه نصیب استان شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، جامع ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.