سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دوم سوپرلیگ بسکتبال؛

کوهیان: مسائل فنی کمتر در انتخاب اسلاوکو دخیل بود/نگهداری: اسپانسر ما سر جای خود قرار دارد

سرمربیان دو تیم بسکتبال ذوب آهن و افرا خلیج فارس بعد از اولین دیدار تیمشان در هفته دوم سوپرلیگ از بازی و شرایط تیم خود صحبت کردند.

 فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بعد از اولین دیدار این تیم در لیگ، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: اولین دیدار لیگ برای تمام تیمها سخت است اما تیم ما زمان کمتری هم نسبت به سایرین در اختیار داشت و دیر، دور هم جمع شدیم. بازی با افرا نیز در مجموع نفسگیر بود و از طرفی پیدا کردن تیم در زمین سخت بود اما با زحمتی که بازیکنان کشیدند بازی با برد تمام شد.

وی در مورد چند دقیقه اولیه که بدون امتیاز پیش رفت به جو ابتدایی بازی که بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد اشاره کرد و گفت: هماهنگ شدن بازیکنان با شرایط کمی زمان برد اما در مجموع از بازیکنان تیم راضی هستم چون نسبت به بازی اول تلاش خوبی برای تمرکز در زمین کردند. در مورد نوسانات هم آنها تقصیری ندارند چون تیم دیر جمع شده است.

اسلاوکو در انتقالها کم می آورد

کوهیان در مورد بازیکن خارجی حریف و پس از آن اسلاوکو بازیکن خارجی ذوب آهن تاکید کرد: بازیکن اسپانیایی افرا با توجه به قد، مهارت و درصد شوتی که دارد بازیکن خوبی است و کارش را در زمین انجام داد. ما هم برای تیم خود بیشتر با توجه به محدودیتها بازیکن خارجی انتخاب کردیم و مسائل فنی کمتر در این انتخاب دخیل بوده است. در بین بازیکنان خارجی که پیش از فصل به ما معرفی شد، اسلاوکو بهترین گزینه بود.

وی اضافه کرد: یکی از نکات خوب در مورد اسلاوکو این است که این بازیکن قبلا هم در ایران بازی کرده و با توجه به این موضوع خصوصیات بازی وی را می دانستیم. البته فعلا اسلاوکو آمادگی لازم را ندارد و در انتقال بازی، کم می آورد اما امیدوارم به زودی وی را راه بیاندازیم.

نگهداری: اصلا از تیم راضی نبودم
 
حسن نگهداری سرمربی افرا خلیج فارس هم بعد از اولین دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: اصلا از تیم راضی نبودم چون در کوارتر اول بازی خوب نبودیم در کوارتر دوم بسیار بد بازی کردیم و تنها در نیمه دوم بهتر شدیم که البته این جای امیدواری دارد چون هر چه از بازی گذشت شرایط بهتر شد و این به معنی رشد تدریجی تیم در بازی است.

وی در مورد دیر رسیدن بازیکن خارجی خود به بازی توضیح داد: بازیکن خارجی به دلیل یک ناهماهنگی که در قرارداد وی پیش آمد دیر رسید و زمانی وارد سالن شد که مورد مربوط به قرارداد وی حل شد. طبیعتا بازیکنی که دیر به بازی می رسد با استرس و بدون آمادگی وارد زمین می شود و به همین دلیل هم نمی توان توانایی وی را تخمین زد اما دیدار بعدی با پتروشیمی فرصت خوبی برای مشخص کردن عیار وی پدید می آورد.

فروتن و دلیرزهان صبح بازی رضایتنامه گرفتند

سرمربی افرا ادامه داد: تیم جوانی داریم که تلاش خود را انجام می دهند اما نیاز به حمایت بیشتری دارند تا خود را پیدا کنند. بازیکنانی مثل فروتن و دلیرزهان هم با توجه به مدتی که درگی کارهای مربوط به رضایتنامه خود بودند تمرکز لازم را نداشتند.

نگهداری تاکید کرد: رضایتنامه دلیرزهان و فروتن در صبح روز بازی صادر شد چون منتظر اعلام نظر دوستان در تیم دانشگاه آزاد بودند و بحث مالی در این میان چندان مطرح نبود.

وی در مورد کم گل بودن بازیهای هفته های اول اشاره کرد: در هفته های اول کم گل بودن بازیها طبیعی است در هفته اول هم نتایجی مشابه با این هفته را شاهد بودیم و تا زمانی که تیمها خود را پیدا کنند چند هفته طول می کشد. فعلا اظهار نظر در این زمینه زود است.

اسپانسر تیم سرجای خود قرار دارد

سرمربی افرا در مورد اسپانسر تیم و بحثهای مربوط به کناره گیری آن توضیح داد: اسپانسر تیم سرجای خود قرار دارد وگرنه تیم امروز بازی نمی کرد. در زمان حضور در جام حذفی و بعد از آن سوپرجام تهران هم بحث کنار رفتن اسپانسر ما مطرح بود. یک بار دیگر هم این جریان قبل از شروع لیگ راه افتاد.

وی در پایان از بازیکنان خود خواست که تلاش بیشتری در بازیها داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نگهداری ، کوهیان ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.