سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

کسب مدال‌های آسیایی در شش رشته ورزشی امکان‌پذیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران توانمند و قدرتمند استان اردبیل توان کسب مدال رنگارنگ را در شش رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی سال آینده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احد پازاج دیروز در نشست مشترک با رؤسای برخی از هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: تمرینات و اجرای برنامه‌های تخصصی برای ورزشکاران استان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 در اولویت قرار دارد.

وی از رؤسای هیئت‌های ورزشی جانبازان، معلولان، نابینایان، کم بینایان و هیئت دوومیدانی خواست تا در برنامه‌ریزی مناسب برای حضور ورزشکاران مستعد استان در این رشته‌ها تلاش و همت واقعی داشته باشند.

پازاج تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و قهرمانان ما در هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در مسابقات جهانی خوش درخشیدند و ثابت کردند سرمایه‌گذاری در رشته‌های جانبازان و نابینایان به مدال و کسب افتخار منجر شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این رشته‌ها تلاش می‌کنیم تا سهمیه نفرات اعزامی خود و نیز احتمال حضور بانوان را تقویت کنیم و در فاصله 10 ماه مانده به بازی‌های آسیایی آماده‌سازی بسترهای مناسب برای قهرمانان را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از توجه ویژه به هیئت دوومیدانی و ورزشکاران این رشته خبر داد و گفت: برخی از دوندگان استان مستعد کسب مدال در بازی‌های آسیایی هستند و این امر با توجه به نتایج دوندگان استان به ویژه در بخش بانوان دور از دسترس نیست/س.

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، مدالهای ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.