سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین "کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی" برگزار می‌شود

دومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار (ICE۲۰۱۴) سوم و چهارم اسفندماه سال جاری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بهبود فضای کسب و کار یکی از مسائل عمده اقتصادی ماست، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه‌های معتبر داخلی و بین المللی از جمله دانشگاه کسب و کار لندن، دانشگاه ایلینویز آمریکا، دانشگاه عبدالرازک مالزی، دانشگاه یدی تپه ترکیه، دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی را برگزار می‌کند. 

بر اساس این گزارش، این کنفرانس با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موسسه کار و تأمین اجتماعی و برخی از بانک‌ها و نهادهای اقتصادی مهم و معتبر کشور برگزار می‌شود. 

دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار (ICE۲۰۱۴) سوم و چهارم اسفندماه سال ۱۳۹۲ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است، علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی http: //ice۲۰۱۴. ut. ac. ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.