سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برومند در نطق میان‌دستور؛‌

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با رعایت خطوط قرمز نظام، تلاش‌های خود را ادامه دهد

حیدرپور در نطق‌میان دستور گفت: از هیئت سیاسی مذاکره کننده کشورمان در راستای ترمیم شکاف ایجاد شده بین ایران با غرب و اروپا حمایت بی‌چون و چرا می‌کنیم و امیدوارم با مدنظر قرار دادن خطوط قرمز انقلاب‌، مقام معظم رهبری و نظام با تمام قوا به تلاش‌های خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حبیب‌الله برومند داش‌قاپو نماینده اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 28 آبان) گفت: برخود لازم می‌دانم از تک تک اعضای هیئت محترم دولت و هم چنین وزیر کشور در ارتباط با تعیین و معارفه استاندار جدید اردبیل تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: همچنین خدمت استاندار جدید استان اردبیل تبریک عرض می‌کنم، ضمن این که توجه‌شان را به کمبودها از قبیل نبود اتوبان، راه آهن، جاده‌های مناسب بین مرکز استان و شهرستان‌های تابعه و هم چنین نبود آب شرب برای اکثر روستاها و دیگر کمبودها معطوف می‌دارم، از وی درخواست می‌کنم در تعویض و جابه‌جایی مدیران استانی دقت لازم را به خرج دهند و از مدیران پرکار و توانمند فعلی نیز استفاده کرده و با این کارشان الگوی مناسبی برای دیگران استانداران باشند.

برومند هم چنین تصریح کرد: برخود واجب می‌دانم در پیروی از بیانات مقام معظم رهبری از هیئت سیاسی مذاکره کننده کشورمان در راستای ترمیم شکاف ایجاد شده بین ایران با غرب و اروپا حمایت بی‌چون و چرا داشته باشم و امیدوارم با مدنظر قرار دادن خطوط قرمز انقلاب‌، رهبری و نظام با تمام قوا به تلاش‌های خود ادامه داده و بدخواهان بین‌المللی را از قبیل رژیم اشغالگر قدس و دول مرتجع اطرافمان و احیانا مخالفین داخلی که توفیق دولت و ملت ایران را برنمی‌تابند مایوس کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: یقین دارم توفیق الهی با ملت بزرگ ایران همراه خواهد بود و یادآور می‌شوم که مذاکره کنندگان اطمینان داشته باشند که 99 درصد مردم ایران به این مذاکره و پیشرفت آن راضی و خشنود هستند و خواهند بود و تعداد انگشت شمار مخالفان هم بعد از اظهارنظر صریح رهبری قادر به مقاومت نخواهند کرد.

وی خطاب به تیم مذاکره‌کننده تاکید کرد: با خیال راحت پیش بروید تا شاید با شکستن حصر ناجوانمردانه موجود کمکی بر تسهیل معیشت مردم و آرامش زبانی جامعه کرده باشیم.

برومند ادامه داد: با برخوردهای نسنجیده بعضی از دولتمردان گذشته و با ایجاد حصر نابخردانه زورگویان بین‌المللی نه تنها بخش معضل اقشار مردم مخصوصا قشر کم درآمد به مشکل جدی اقتصادی و معیشتی دچار شده‌اند بلکه عده قریب به اتفاق ما نمایندگان مجلس نیز قربانی سیاست غلط و ورشکسته دولت قبلی شده‌ایم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: ملت باید بدانند که همه این مشکلات یعنی کمبودها، ‌بیکاری‌ها، تورم،‌ گرانی، فلج شدن بخش کشاورزی و صنعت، تقصیر ما نمایندگان نبوده و نیست بلکه مقصر دولت گذشته می‌باشد و دولت فعلی نیز به همراه نمایندگان مجلس در تلاش هستند که این معضل اجتماعی و اقتصادی را به حداقل کاهش و به اوضاع کشور سرو سامان بدهند.

وی در ادامه با بیان این که در این بخش از سخنان می‌خواهم به چند مطلب مهم اشاره کنم، گفت: از مسئولین ذیربط درخواست می‌کنم، پول حاصل از محل فروش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل را به خود استان تخصیص دهند تا به زخمی از زخم‌های استان‌مان مصروف شود و چنانچه اقدامی صورت نگیرد ناچاریم وزیر مربوطه را به مجلس فرابخوانیم.

برومند در پایان خاطر نشان کرد: من از شخص رئیس‌جمهور می‌خواهم در این مورد وارد عمل شوند زیرا چراغی که به خانه رواست به مجلس حرام است، هم چنین در شهرهای پارس‌آباد و بیله سوار طرح‌های نیمه تمام وجود دارد از دولت می‌خواهم نسبت به تخصیص بودجه لازم به این پروژه‌ها عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره ، هیئت ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.