سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

افتتاح 48 طرح عمرانی با هدف محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج 48 طرح عمرانی که با هدف محرومیت زدایی و تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان اجرا شده، بهره برداری می شود.

سردار رضا محمدسلیمانی، این طرح ها را شامل بهره برداری از 36 سوله فرهنگی و ورزشی و 12 طرح اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: هر حوزه مقاومت بسیج در سطح استان چهارمحال و بختیاری باید یک سوله فرهنگی و ورزشی برای اجرای برنامه های فرهنگی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان داشته باشد.

سردار محمدسلیمانی اظهار داشت: تامین زمین برای ساخت سوله برعهده دولت و هزینه ساخت آن برعهده سپاه است و ساخت این مکان های فرهنگی فرصت مغتنمی برای ترویج فعالیت های فرهنگی است که در این زمینه انتظار می رود مسئولان شهرستان ها با اختصاص زمین با سپاه تعامل داشته باشند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای ساخت هر سوله بیش از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود و عموم مردم می توانند از این مکان ها استفاده کنند.

سردار رضا محمدسلیمانی افزود: طرح های اقتصادی مقاومتی نیز طرح هایی مانند پرورش قارچ، ورنی کمپوست و پرورش آبزیان را شامل می شود که با هدف معرفی دستاوردهای بسیج در قالب نمایشگاه و کارگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ویژه برنامه های هفته بسیج در سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) از 30 آبان تا پنجم آذرماه با شعار بسیج پیشتاز حماسه و خدمت در سراسر کشور برگزار می‌شود./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.