سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

79.26درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه های مسکن مهر خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بر تدوین راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در اتمام پروژه های مسکن مهر استان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمدحسن واحدی در جلسه ی شورای مسکن استان افزود: با توجه به تامین اعتبار زیرساخت های مسکن مهر از شرکت های خدمات رسان انتظار می رود تا با جدیت و سرعت بیشتری نسبت به تحویل انشعابات اقدام کنند.

وی با بیان این که متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر 79.26 درصد است، تاکید کرد: باید طبق جدول زمانبندی از پیش تعیین شده نسبت به افتتاح این پروژه و تحویل به متقاضیان برنامه ریزی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تعاونی های کم کار در این حوزه نیز تعیین تکلیف و اعضای آن به سایر تعاونی های فعال معرفی می شوند.

واحدی در خصوص افزایش قیمت تمام شده ی مسکن مهر در استان تصریح کرد: هر تصمیمی در این خصوص باید توسط کمیته ی تعیین نرخ صورت پذیرد و هیچ یک از تعاونی ها نمی توانند مبلغی مازاد بر توافق اولیه از اعضای خود دریافت کنند.

وی درخصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانک عامل و صدور دفترچه ی اقساط نیز خاطرنشان کرد: براساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی باید نسبت به صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر اقدام و سپس در رهن بانک قرار گیرد تا نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در همین راستا خواستار تشکیل کمیته ای با حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی به ریاست مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان شد تا وضعیت صدور سند و مراحل تحویل آن به متقاضیان مورد بررسی قرار گیرد.

واحدی از فرمانداران خواست تا گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر، چالش های پیش رو و نیازها را احصا و گزارش آن را به دبیرخانه ی شورای مسکن استان ارسال کنند.

گفتنی ست در ابتدای این جلسه مدیران کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی و راه و شهرسازی گزارشی از آخرین وضعیت مسکن مهر استان ارایه کردند. /س

برچسب ها: پیشرف ، پروژه ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.