سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

فیسبوک باید از تهدید به فرصت تبدیل شود

معاونت ادبیات و انتشارات نهاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گفت: تبدیل شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک به تهدید یا فرصت بستگی به نوع رفتار و استفاده ما از این شبکه های اجتماعی دارد و مدیریت باید جایگزین واژه حفظ در راستای استفاده از شبکه های اجتماعی شود.

حسن رسولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک به عنوان فرصت یا تهدیدبرای کشور گفت:تبدیل شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک به تحدید یا فرصت بستگی به نوع رفتار و استفاده ما از این شبکه های اجتماعی دارددر کشور خیلی از تحدید ها را می توان به فرصت تبدیل کرد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در اوایل انقلاب با ورود ویدئو خیلی ها ترس از پیامد های منفی آن در جامعه داشتند ولی تنوانستیم در حوزه های آموزشی و غیره با فیلمبرداری و این آموزش ها را در قالب فیلم ویدئویی در اختیار دانش آموزان قرار داده و توانستیم آن را به یک فرصت تبدیل کنیم.

معاونت ادبیات و انتشارات نهاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس اضافه کرد :در جریان استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک باید با برخورداری از تیزهوشی و زکاوت و استفاده خوب از این شبکه ها دشمن را در مسیر استفاده از این ابزار علیه ایران پشیمان کنیم و مدیریت باید جایگزین واژه حفظ در راستای استفاده از شبکه های اجتماعی شود.

رسولی در خاتمه اظهارداشت : ایران در جوامع بین المللی حرف های قابل قبول و منطقی دارد که دشمن در این جریان ضرر می کند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.