سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

باکی از جریان سازی های رسانه های غربی نداریم

معاونت ادبیات و انتشارات نهاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گفت: رسانه های بیگانه در برابر اقدامات و فعالیت های نهاد های مختلف به ویژه نهادهای زیر مجموعه رهبری از طریق این رسانه ها تنها حرف خود را می زنندوباکی از این موضوع نداریم.

حسن رسولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جریان سازی رسانه های غربی در مورد نهاد های زیر مجموعه رهبری مانند آستان قدس رضوی گفت:رسانه های بیگانه در برابر اقدامات و فعالیت های نهاد های مختلف به ویژه نهادهای زیر مجموعه رهبری بدون پرداختن به حقایق در اخبارانعکاسی از طریق این رسانه ها تنها حرف خود را می زنندوباکی از این موضوع نداریم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :از دشمن نمی توان انتظاری بیش از این داشت امام راحل در دوران دفاع مقدس دستور بازسازی هویزه را دادند و این موضوع با مشکلاتی هم روبه رو بود واین منطقه هم اکنون به عنوان منطقه جنایت جنگی نگهداری می شود واین موضوع به ثبت ملی رسیده است.

معاونت ادبیات و انتشارات نهاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه هویزه به عنوان منطقه جنایت جنگی هنوز ثبت جهانی نشده است اضافه کرد:برای ثبت جهانی این جنایات به عنوان امری حساس و نیاز کشور در شرایط فعلی اقدامی صورت نگرفته است.

رسولی در خاتمه با اشاره به تخریب مناطق جنگی بر بازسازی طبیعی این مناطق تاکید و اظهارداشت :باقیمانده ادوات و مناطق جنگی باوجود توجه خاص مردم و حتی مهمانان خارجی به عنوان توریست امروز در آستانه تخریب قرار دارند واین مناطق باید به صورت طبیعی بازسازی شوند./س


برچسب ها: رسانه ، غرب ، رهبری ، جنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.