سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايران رتبه اول در تعمیر و نگهداری "دستاوردهای هوایی فضایی"

ایران از نظر تعمیر و نگهداری در حوزه هوایی فضایی در بالاترین رتبه نسبت به سایر کشورها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فناوری نوین باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ ایرج ابراهیمی  رئیس اتحادیه صنایع فضایی در نشست خبری چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران گفت: این نمایشگاه برای چهارمین سال است که با اهداف ارائه توانمندی‌های شرکت‌های هوایی و فضایی کشور به ویژه بخش خصوصی شامل اعضای اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و دیگر شرکت‌ها ، ارائه نوآوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی و فضایی به ذی‌نفعان، توسعه بازارهای داخلی برای شرکت‌های هوایی و فضایی داخلی برگزار می‌شود.




وی افزود: اتحادیه صنایع هوایی در نمایشگاه بین‌المللی کیش نیز همکاری دارد و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه نیز به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد و در آن نمایشگاه به دلیل اینکه مجوزهای پروازهای نمایشی راحت‌تر در اختیار علاقه‌مندان قرار گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان بیشماری در آن شرکت می‌کنند.
 
ابراهیمی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه فعال کردن بخش بازرگانی کشور است به طوری که بتوان به این حوزه از نظر بازرگانی و درآمدزدایی برای کشور تکیه کنیم.
 
وی تاکید کرد: با بازدید از این نمایشگاه مسئولان و تصمیم‌گیرندگان می‌توانند با دستاوردها و توانمندی‌های هوایی و فضایی آشنا شده و برای خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز سراغ کشورهای خارجی نروند و از حرفه ساده و بدون تجربه کشورهای بیگانه استفاده نکنند.
 
ابراهیمی اظهار داشت: دولت با استفاده از دستاوردهای بخش خصوصی کمک فراوانی به این بخش می‌کند و بازدید از این نمایشگاه می‌تواند نقطه شروع و جرقه‌ای جهت حرکت دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌ هوایی فضایی و ایجاد شرکت‌های کوچک شود.
 
وی تاکید کرد: ما از نظر تعمیر و نگهداری در رتبه بالایی نسبت به سایر کشورها هستیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.